خبرگزاری کار ایران

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین بیان کرد:

مدیران برای کار 24 ساعته آماده باشند / در شرایط حاضر در بخش کارفرمایی و کارگری با مشکلات مواجهیم

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۵۸۸

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: در شرایط حاضر در حوزه کارفرمایی و کارگری با مشکلاتی مواجه هستیم و تنگناهایی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عیسی قبادی امروز سه‌شنبه- 10 دی ماه -  در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اظهار داشت: با توجه به موقعیت خاص، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنعتی، گردشگری و کشاورزی قزوین لازم است نگاه دولت به استان قزوین ویژه باشد تا زمینه توسعه و پیشرفت استان بیشتر فراهم شود.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: در شرایط فعلی که در حوزه کارفرمایی و کارگری با مشکلاتی مواجه هستیم و تنگناهایی وجود دارد باید از توانمندی‌های گروسی سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نحو احسن استفاده شود.

 قبادی اضافه کرد: استان قزوین در بخش‌های صنعت و کشاورزی و گردشگری پیشرو و پیشتاز است و ظرفیت های قابل توجهی دارد.

وی خاطرنشان کرد: استان قزوین ویژگی‌های ممتازی را از نظر فرهنگی وتاریخی دارد و زمینه‌های نسبی کشاروزی و گردشگری در استان موجود است.

وی نقش استان قزوین در کشور و پشتیبانی از پایتخت را کاملا محرز و مشخص دانست و اذعان کرد: استان قزوین بیش از پیش قابل توجه است و باید توجه ونگاه بیشتری به استان شود.

این مسئول افزود: اقداماتی در دستور کار استانداری قزوین قرار دارد که باید پیگیری شود از جمله فرودگاه، برق استان و غیره است که در بحث های توسعه ای به آن توجه می شود.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: دولت مجبور است پروژه‌هایی را که سال‌ها از احداث آنها گذشته و تکمیل نشده  را ادامه داده و به اتمام برسد.

قبادی اضافه کرد: طرح مسکن ملی در دستور کار دولت است و با تمام شرایط  درگیر آن هستیم اما در هرحال طبیعی است که دولت بیشتر از سایر بخش‌ها باید صبورتر باشد و خویشتنداری کند و بار مسئولیت مسئولان هم سخت‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه مدیران استان باید برای انجام کار 24 ساعته خود را آماده کنند چرا که شرایط خاصی است و هرکس مدیریت بپذیرد باید از خودگذشتگی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز