خبرگزاری کار ایران

مشاور ارشد وزیر کار در قزوین :

مردم مجبورند برای تأمین مخارج زندگی چندین برابر کار کنند / درآمد دولت به شدت پایین آمده است

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۵۷۹

مشاور ارشد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با مشکلات زیادی مواجه هستیم که نشأت گرفته از آثار تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی است گرچه انتقاد لازم است اما نباید بذر ناامیدی در جامعه منتشر شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سید ضیاءالدین شجاعی‌برهان در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اظهار داشت: بعد از 44 سال کار، بسیار خرسند هستم که در استان قزوین انسجام وجود دارد و واقعا جزء به امید، به چیز دیگری نیاز نیست.

وی افزود: وضعیت معیشتی تعداد زیادی از مردم به سختی تامین می‌شود و درآمد دولت به شدت پایین آمده است و برخی نیز می‌خواهند بذر ناامیدی را در جامعه پراکنده کنند.

مشاور ارشد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: برای اداره سیستم آنالوگ از آلمان نیروی متخصص می‌آمد و قسمت اداری و مالی دست خارجی‌ها بود اما امروز به استقلال دست یافته‌ایم.

شجاعی‌برهان اضافه کرد: اینکه مستقل‌ترین کشور دنیا هستیم، شعار نیست گرچه با مشکلات زیادی مواجه هستیم که نشأت گرفته از آثار تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی است و در داخل نیز فشارهایی وجود دارد و انتقاد لازم است اما نباید بذر ناامیدی در جامعه منتشر شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مردم در تنگنا قرار دارند و باید همه مجبور هستند چندین برابر کار کنند تا بتوانند از این شرایط عبور کنند.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به وجود درآمد و منابع کم دولت در تلاش است برای رفع این مشکل اقدام لازم را انجام دهد از سویی می‌طلبد همه کمک کنیم و  یاور هم و منسجم باشیم و برای خدمت به مردم گام‌های ارزنده برداریم.

وی بیان کرد: گروسی مدیر کل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین رزومه بسیار قوی و موقعیت اجتماعی و سیاسی خوبی در استان دارد که مشاور استاندار، فرماندار، جانشین معاون استاندار، مدیر کل بحران، تشکلات و شورای حل اختلاف و غیره را در کارنامه کاری خود دارد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز