خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز مطرح کرد:

توانمندی حوزه سلامت در ثروت آفرینی و بهبود اقتصاد استان

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۵۴۳

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به حجم بالای خدمات رسانی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مراجعانی از دیگر استان های کشور، افزایش کیفی و کمی خدمات در این حوزه را نیازمند حمایت همه جانبه و توسعه تعامل بین بخشی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهرزاد لطفی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رئیس کل دادگستری استان فارس در نشست مشترکی، پیرامون راه‌های توسعه همکاری مشترک در مسیر ارتقای سلامت عمومی تبادل نظر کردند.

وی رویکرد حمایتی مسئولان حوزه قضا در استان با مجموعه سلامت را قوت قلب و انگیزه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پیشبرد امور بهداشت و درمان جامعه دانست.

سرپرست دانشگاه همچنین با تاکید بر اهمیت آگاهی بخشی و آموزش در افزایش کیفیت خدمات و رفع چالش‌ها، از رئیس کل دادگستری استان فارس خواست تا در ارائه آموزش های لازم به کارکنان حوزه سلامت، در خصوص مسایل مرتبط با حوزه های قضایی، همکاری لازم صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس نیز در این نشست با اعلام آمادگی این مجموعه برای پیشبرد اهداف سلامت استان، گفت: در این زمینه رویکرد مجموعه قضایی فارس، حمایت از حوزه سلامت و سرعت بخشیدن به امور و پیشرفت برنامه ها در مسیر تحقق اهداف بهداشت و درمان است.

حجت ‌الاسلام سید کاظم موسوی همچنین با اشاره به جایگاه پزشکی استان فارس در کشور، وجود پزشکان توانمند و زیرساخت های موجود، بر توانمندی این حوزه در ثروت آفرینی و بهبود شرایط اقتصادی در استان تاکید کرد.

پیگیری امور مربوط به موقوفه های سلامت، دیگر محور صحبت های رئیس کل دادگستری استان فارس در این نشست مشترک بود.

وی  با توجه به اهمیت این موضوع که موجب بهره‌مندی بهتر مردم از خدمات حوزه سلامت می شود، خواستار پیگیری این موضوع و برگزاری نشست های مشترک میان مسوولان دو سازمان در این زمینه شد.

موسوی تاکید کرد: در مسیر دستیابی به اهداف حوزه سلامت، لازم است با برقراری توازن عادلانه میان سیاست‌های تشویقی و از سویی دیگر برخورد با متخلفان، زمینه بهره مندی بهتر مردم از خدمات را فراهم سازیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز