خبرگزاری کار ایران

وزیر میراث فرهنگی در طبس:

گردشگری پتانسیل تبدیل شدن به صنعت اول کشور را دارد/ ضرورت معرفی ظرفیت‌های گردشگری خراسان جنوبی

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۵۲۲

وزیر میراث فراهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اینکه گردشگری در ایران رونق خوبی دارد، گفت: پتانسیل و ظرفیت گردشگری در کشور به اندازه ای است که در صورت توجه و حمایت های لازم می‌تواند به صنعت اول یا دوم کشور تبدیل شود.

به گزارش ایلنا، علی اصغر مونسان در جمع فعالان حوزه گردشگری طبس گفت: تور‌های گردشگری باید ضوابط کشور را رعایت کنند و هرگونه عدم رعایت موازین کشور آفت آن به خود ما برمی‌گردد و کسی حق ندارد از موازین کشور عبور کند.

وزیر میراث فراهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اینکه گردشگری در ایران رونق خوبی دارد، گفت: صنعت گردشگری در رتبه اول تا دوم کشور قرار خواهد گرفت اگر بیش از پیش به آن توجه شود.

مونسان افزود: گردشگری کویر هم نوپاست، اما با مشکلاتی مواجه است.

وی همچنین از باغ گلشن طبس بازدید کرد و گفت: طبس ظرفیت‌های خوبی دارد از جمله باغ گلشن که از باغ ماهان کرمان چیزی کم ندارد، اما به خوبی معرفی نشده است.

مونسان افزود: در دولت مطرح شده که وضعیت چارتر‌ها سامان داده شود و قیمت‌ها جهش پیدا نکند و برای استان خراسان جنوبی هم ویژه دستور خواهم گرفت.

وی گفت: طبس دارای مکان‌ها و مناطق بی نظیر گردشگری و توریستی است و برای معرفی بیشتر این جاذبه‌های گردشگری، نمایشگاه عکس و فن تور برگزار می‌شود.

مونسان افزود: استان خراسان جنوبی جاذبه‌های بی نظیری در بخش‌های تاریخی و طبیعی دارد و یکی از مدیران وزارت خانه را مدیر پروژه پویش معرفی جاذبه‌های استان تعیین خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز