خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی گیلان تأکید کرد؛

بهره برداری های جناحی در سخنرانی ها صورت نگیرد

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۲۵۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی گیلان با اشاره به برپایی سخنرانی های متعدد در مناسبت های مختلف تا مقطع برگزاری انتخابات گفت: سخنرانان از مناسبت ها، بهره‌برداری‌های جناحی نکنند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمود قاسم نژاد در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان ، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را دارای اهمیت عنوان و اظهار کرد: آرای مردم، ضامن بقاء و ماندگاری نظام اسلامی و پشتوانه خوبی برای مسئولان عالیرتبه کشور در دفاع از حقوق حقه ملت  ایران در سطوح بین المللی است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار ما از احزاب و گروه‌های سیاسی با اندیشه‌ها و سلایق مختلف، این است تا با استفاده از ظرفیت دانشگاهیان، بازاریان، اصناف، رأی اولی‌ها و اقشار مختلف مردم بیش از پیش تنور انتخابات را گرم کنند و برای افزایش شور انتخاباتی به میدان بیایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان به بررسی صلاحیت‌ها در هیأت‌های اجرایی و نیز هیأت‌های نظارت براساس چارچوب‌های تعیین شده قانونی اشاره و تصریح کرد: قانون ضوابط اعتراض به بررسی صلاحیت‌ها را مشخص کرده و افرادی که به نتایج بررسی‌ها اعتراضی داشته باشند، در مهلت تعیین شده باید از بسترها و مراجع ذیصلاح قانونی، پیگیری کنند.

وی با اشاره به برپایی سخنرانی های متعدد در مناسبت های مختلف تا مقطع برگزاری انتخابات گفت: سخنرانان از مناسبت ها، بهره‌برداری‌های جناحی نکنند.

قاسم نژاد همچنین با بیان اینکه اجرای برخی دستورالعمل‌ها متناسب با رویکردهای بومی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: ضرورت اجرای طرح اصلاح نرخ سوخت باید در نشست‌های کارشناسی به خوبی برای مردم تبیین شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز