خبرگزاری کار ایران

سردار آذربایجانی:

ایران در زمینه امنیت اجتماعی پنجمین کشور دنیا محسوب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۱۴۷

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: از اول انقلاب تا امروز ۴۰ سال می‌گذرد و اگر نقش رهبری نبود با این روحیات دولتی‌ها نظام چگونه می‌توانست سرپا بماند و به روند حرکت خود ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار هاشم آذربایجانی ظهر امروز در مراسم ۹ دی در سالن ورزشی کوثر شهرستان آبیک اظهار کرد: طی ۴۰ سال اخیر هر زمانی که فتنه‌ای در کشور رخ داده با هدایت رهبری و حضور مردم در صحنه‌های مختلف، فتنه‌ها خنثی شده است. مردم با خلق حماسه ۹ دی در سال ۸۸، اطاعت‌پذیری خود را از رهبر معظم انقلاب اعلام و ثابت کردند.

وی با اشاره به افزایش سه برابری قیمت بنزین در آبان ماه امسال در ساعت ۱۲ شب و مطلع شدن مردم در صبح جمعه ۲۴ آبان افزود: در این زمینه  علاوه بر اینکه به مردم اطلاع‌رسانی و روشنگری نشد، به ادارات مربوطه هم اطلاع نداده بودند.

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: در حالی که افزایش قیمت بنزین طرح ملی بوده رئیس‌جمهور اعلام کرده که مطلع نبوده؛ حتی یک نفر هم در صدا و سیما اعلام نکرده هدف از افزایش قیمت بنزین چه بوده و کسی هم پاسخگوی مردم نبوده است.

آذربایجانی با اشاره به اینکه اذعان شده افزایش قیمت بنزین با هماهنگی سه قوه بوده، اضافه کرد: رهبر انقلاب از جان و آبروی خود مایه گذاشت و در جلسه خارج از فقه مطرح کرد که اگر افزایش قیمت بنزین با تصمیم ۳ قوه بوده، پشتیبانی می‌کنم؛ اما ایشان نفرمود که با افزایش قیمت بنزین موافق هستم و با سخنرانی خود غائله را ختم بخیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: دو روز تمام اغتشاشات با کشته‌سازی صورت گرفت که بعد از انقلاب تا به امروز، کشته‌سازی با این میزان انبوه نداشتیم.

این مقام نظامی بیان کرد: این سوال مطرح است که در سه سال اخیر کدام یک از مصوبات مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات مردم بوده که می‌طلبد این موضوع را تشریح کنند.

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین افزود: وظیفه نمایندگان حضور در بین مردم و جمع کردن مشکلات آنها و مطرح کردن آنها در مجلس است تا ارائه و تصویب شود و دولت هم عملیاتی کند.

آذربایجانی مطرح کرد: باید پرسید که کدام وزیر را به خاطر بی‌لیاقتی استیضاح کردند؛ دو وزیری هم که استیضاح شدند به دلیل مسائل سیاسی بوده است.

وی افزود: از اول انقلاب تا امروز ۴۰ سال می‌گذرد و اگر نقش رهبری نبود با این روحیات دولتی‌ها نظام چگونه می‌توانست سرپا بماند و به روند حرکت خود ادامه دهد.

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اذعان کرد: امروز ایران اسلامی در دنیا در زمینه نقطه‌زنی موشکی اولین قدرت، نانو پنجمین کشور، نظامی هفتمین قدرت و در امنیت اجتماعی پنجمین کشور دنیا محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز