خبرگزاری کار ایران

178 طرح ارتقا امنیت در قزوین اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۷۴۹

فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای 178 مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در 9 ماهه سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار مهدی حاجیان درباره اجرای این طرح گفت: با توجه به نارضایتی شهروندان و درخواست از پلیس برای برخورد با معتادان و مواد فروشان در سطح معابر عمومی شهرها ، در طی 9 ماهه 178 مرحله طرح جمع آوری، ساماندهی و پاکسازی مناطق آلوده و ارتقاء امنیت اجتماعی بر اساس تدابیر ابلاغی در استان اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: در راستای اجرای این طرح ها در مجموع 154 کیلوگرم انواع مواد مخدر که بیشترین آنها از نوع مواد مخدر سنتی بودند از مواد فروشان و معتادان کشف شد.

حاجیان اظهار کرد: در این طرح‌ها، ماموران انتظامی موفق به کشف 9 دستگاه خودرو و 22 دستگاه موتورسیکلت سرقتی ، کشف 21 هزار لیتر سوخت قاچاق، 24 دستگاه گوشی تلفن همراه و 150 دستگاه تبلت از جمله عملکرد این طرح ها بود.

 مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: بدون شک پلیس در راستای برقراری امنیت در جامعه و برقراری احساس آرامش و رضایت در میان شهروندان با جدیت هر چه تمام تر با عاملان توزیع و فروش مواد مخدر در کردستان مقابله کرده و در این راه با هیچ فردی مماشات نخواهد داشت.

وی در پایان با بیان اینکه پلیس با مجرمان قاطعانه برخورد می کند، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی و مشکوک مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز