خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا مطرح کرد:

سامانه مدیریت املاک گام مهم شهرداری در جهت شفاف‌سازی

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۶۲۲

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه این شورا با بیان این که سامانه مدیریت املاک و مستغلات شهرداری شیراز گام مهمی برای شفاف‌سازی است، گفت: این سامانه با چند هدف عمده از جمله مدیریت هوشمند اطلاعات مکان به عنوان مرجعی برای املاک شهرداری شیراز ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز سینا بنی زمانی افزود: جلوگیری از فروش یا خرید املاک شهرداری بیش از یک‌بار، مدیریت بهینه بودجه تملک‌ها در طرح‌های عمرانی بر اساس محدوده مصوب طرح‌های عمرانی، تعیین مساحت و قیمت پلاک‌های واقع در طرح و همچنین مکان-مرجع کردن تمام پرونده‌های املاک شهرداری از طریق کد نوسازی بر روی نقشه شهر شیراز، از مزایای این سامانه است.

این عضو شورا در تشریح این سامانه گفت: سامانه مدیریت املاک، یکی از زیرسیستم‌های سامانه یکپارچه شهرسازی شیراز است و دستاورد مهمی جهت حفظ، صیانت و شناسایی املاک و مستغلات شهرداری به حساب می‌آید.

بنی زمانی افزود: این سامانه در راستای شفاف سازی اطلاعات مکانی و توصیفی املاک شهرداری از طریق ثبت همه توافق‌نامه‌های املاک شهرداری راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در صورت تکمیل پایگاه اطلاعاتی، این سامانه ابزار کارآمدی برای مدیران و کارشناسان شهرداری خواهد بود تا از طریق آن تمام موارد مربوط به فروش، تهاتر، تعویض و غیره قابل مشاهده و گزارش‌گیری باشد و از ماحصل این گزارش‌ها، برای تصمیم‌گیری‌های سازنده و بهینه در راستای مدیریت شهری استفاده شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز