خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمانشاه خبرداد ؛

ایجاد 829 فرصت شغلی در استان در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۵۵۵

فرماندار کرمانشاه گفت : از محل پرداخت تسهیلات روستاییان‌ و عشایر در حوزه شهرستان،۹۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب ۱۸۸ طرح اشتغالزا اجرایی شده که ۸۲۹ فرصت شغلی را ایجاد کرده است.

فرماندار کرمانشاه گفت : از  محل پرداخت تسهیلات روستاییان‌ و عشایر در حوزه شهرستان،۹۲  میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب ۱۸۸ طرح اشتغالزا اجرایی شده که ۸۲۹ فرصت شغلی را ایجاد کرده است.

فضل‌الله رنجبر  این مقام مسئول  تصریح کرد : این طرح ها در بخش های روستایی، کشاورزی و زیربخش های آن، گردشگری، صنایع کوچک و صنایع دستی اجرایی شده است.

 وی افزود: همچنین تسهیلات ارزان قیمت بخش زلزله در ماهیدشت و کوزران به میزان ۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در قالب ۱۷۷ طرح اشتغالزا که ۲۶۳ فرصت شغلی را ایجاد کرده تاکنون پرداخت شده است.

رنجبر اظهارداشت: بیشترین پرداختی به بخش کشاورزی توسط جهاد کشاورزی، بخش خدمات، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و گردشگری بوده است.

وی افزود: براساس برنامه تدوین شده اشتغال شهرستان کرمانشاه در راستای تحقق سند اشتغال روستایی، تاکنون ۷۵درصد در سامانه رصد اشتغال ایجاد شده که از سوی دستگاه های دولتی ثبت شده که میزان ۱۳ هزار و ۵۷۹ نفر بوده است.

به گفته فرماندار کرمانشاه، در جلسه شورای اشتغال شهرستان همچنین آخرین وضعیت اشتغال ایجاد شده در نهادهای حمایتی همانند کمیته امداد، بنیادشهید و بهزیستی مورد بررسی قرار گرفت که مهم ترین مشکل افراد متقاضی در بخش اشتغال در نهادهای حمایتی مشکل ضمانت تسهیلات دریافتی بود.

وی اضافه کرد:  مقرر شد در نشستی با حضور مدیران و نمایندگان بانک‌های عامل، مدیران کمیته امداد نواحی چهارگانه و بخش ماهیدشت و اداره کار، تعاون و رفاه جتماعی توسط فرماندار ظرف مدت یک هفته موضوع بررسی و در باره رفع موانع تصمیمات لازم اتخاد شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز