خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان کرج؛

پرداخت مطالبات کارگری روی زمین نماند/ تبلیغات انتخاباتی کارمندان دولت ممنوع

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۳۷۵

غفور قاسم پور با بیان اینکه به هیچ عنوان اهمال کاری از سوی ادارات متولی امر در پیشگیری از وقوع سیلاب های شهری قابل قبول نخواهد بود افزود: در این رابطه بازرسانی اعزام و گزارش هایی از اقدامات انجام شده تهیه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، غفور قاسم پور عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کرج با اشاره به اهمیتی که دستگاه حاکمیتی نسبت به پروژه های عمرانی دارد، به موضوع پیشگیری از بحران ها و حوادث طبیعی اشاره کرد و گفت: اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از بحران امری الزام آور است و انتظار داریم دستگاه های شهرستان کرج اعم از منابع طبیعی و آبخیزداری – حوزه مدیریت شهری – مدیران آب منطقه ای و سایر ادارات دخیل در این امر اجرای وظایف ذاتی خود را جدی بگیرند تا ابتدای هرسال شاهد تکرار تجربه وقوع سیلاب های شهری در کلانشهر کرج نباشیم.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان اهمال کاری از سوی ادارات متولی امر در پیشگیری از وقوع سیلاب های شهری قابل قبول نخواهد بود افزود: در این رابطه بازرسانی نیز اعزام و گزارش هایی از اقدامات انجام شده تهیه خواهد شد.

فرماندار کرج گفت: استاندار محترم بر موضوع مطالبات معوقه کارگران حساسیت ویژه ای دارند و انتظار می رود در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده شود.

 وی تداوم بر نظارت و کنترل بازار خرید مردم را نیز مورد تاکید قرار داد وخواست تا با سوء استفاده گران برخورد لازم صورت گیرد.

معاون استاندار در محور دیگری با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار ما از دستگاه های اجرایی این است که کار خدمات رسانی به مردم را در دستور کار قرار دهند و پروژه های قابل افتتاح ایام الله دهه فجر را که در راستای خدمت رسانی و کسب رضایتمندی مردم است هرچه سریعتر به نتیجه برسانند.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد همچنین با اعلام گزارشی از روند اقدامات انجام شده از بدو ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس گفت: انتخابات اولویت اصلی وزارت کشور است و با برنامه ریزی خوبی که در معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری صورت گرفته و با رهنمودهای استاندار و ستاد انتخابات کشور کار بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات های اجرایی به انجام رسید و طبق جدول زمانبندی اسامی داوطلبان به هیات محترم نظارت استان اعلام گردیده است و تا تاریخ ۹۸/۱۰/۲۱ هیات نظارت استان پس از بررسی صلاحیت های لیست اسامی داوطلبان را به فرماندار مرکز حوزه انتخابیه اعلام خواهد کرد و ما نیز مکتوب به داوطلبین اعلام می نماییم.

وی افزود: کار تعیین شعب صندوق های اخذ رای در هیات های اجرایی در جریان بررسی و تعیین تکلیف است و طبق جدول زمانبندی کار انتخابات را طبق قانون پیش می بریم.

قاسم پور در ادامه با اشاره به تفاوت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با انتخابات های ادوار پیشین بیان کرد: این اولین انتخابات در چله دوم انقلاب و پس از صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری و از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

وی افزود: از سویی با توجه تبلیغات سوء که دشمنان نظام از طریق رسانه های غربی در کم رنگ کردن حضور مردم عزیزمان در پای صندوق های رای به راه انداخته اند این انتخابات را متفاوت ساخته است ولذا بر همه ما واجب است از ظرفیت های احزاب و گروه های مختلف و رسانه های دیداری و شنیداری، معتمدین محلات و ... در جهت مشارکت فعال مردم در پای صندوق های رای استفاده کنیم تا با مشارکت مردم افتخار دیگری از مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان رقم بخورد و با حماسه حضورخود پیام های گسترده ای را در این شرایط خاص به سراسر دنیا مخابره کنیم.

معاون استاندار همچنین با اشاره به ماده 11 قانون انتخابات مبنی بر همکاری دستگاه ها در برگزاری انتخابات ملی گفت: مشارکت و همراهی دستگاه های اجرایی و مدیریت شهری در امر برگزاری انتخابات ضروری است.

وی همچنین با تاکید بر لزوم بکارگیری نیروهای صاحب تجربه و توانمند و کارا در شعب اخذ رای تصریح کرد: امنیت، سلامت و مشارکت و رقابت در انتخابات ملاک عمل و وظیفه ذاتی و ملی ما بشمار می رود، ملاک ما کتاب قانون انتخابات است و به حاشیه ها و شایعات بی اساس و بی پایه توجهی نداشته و محکم به کار خود ادامه خواهیم داد. 

قاسم پور گفت: اینکه چه کسانی مسولیت نهایی را بر عهده میگیرند نیز تصمیم اش با مردم است و ما تنها موظف به اجرای دقیق قانون انتخابات هستیم و تلاش می کنیم انتخاباتی شفاف و قانونی در سطح شهرستان برگزار کنیم و این قول را به همه نامزدهای صاحب صلاحیت خواهیم داد که از تک تک آراء آنان صیانت و حفاظت کنیم.

وی افزود: تبلیغات کارمندان  اداری نیز طبق ماده 59 قانون انتخابات ممنوع است و نظارت های لازم در این زمینه صورت می گیرد و با متخلفین نیز برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز