خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز مطرح کرد:

توسعه خدمات نوین رادیولوژی با هدف تقویت توریسم درمانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۳۴۱

سرپرست دانشگاه گفت: با توجه به حجم بالای مراجعات از سایر استان های کشور به ویژه استان های همجوار، اعضای گروه رادیولوژی دانشگاه نیز حجم عظیمی از خدمات و روش های تشخیصی را به بیماران ارایه می دهند که خدمات آنان نقش مهمی در پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری ها دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهرزاد لطفی در نشست هم اندیشی گروه رادیولوژی با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز  افزود: با توجه به مراجعه بالای بیماران به شیراز، به عنوان قطب پزشکی کشور، خدمات فوق تخصصی در حوزه رادیولوژی شامل روش های مختلف عکسبرداری، سی تی اسکن، ام. آر. آی و ماموگرافی به همت رادیولوژیست ها انجام می شود که به دلیل گستردگی خدمات تخصصی و فوق تخصصی، نیاز به روش های جدیدتر تشخیصی احساس می شود.

وی ادامه داد: گروه رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با توجه به پیشرو بودن این دانشگاه در کشور، مسوولیت تعلیم حجم عظیمی از دستیاران رادیولوژی را بر عهده دارد که پس از تربیت و آموزش، در اقصی نقاط ایران اسلامی، به بیماران خدمت می کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست با اشاره به وضعیت اقتصادی موجود در کشور و تحریم های به وجود آمده، بر نگهداشت و محافظت از دستگاه ها و تجهیزات پزشکی مانند سی تی اسکن، ام. آر. آی، رادیولوژی و سونوگرافی تاکید کرد و گفت: لازم است در خصوص محافظت از تجهیزات، به تکنسین ها و اساتید جوان آموزش داده شود.

فراهم کردن زیرساخت ها و ارتقای سطح ارایه خدمات فوق تخصصی به بیماران برای توسعه توریسم درمانی، از دیگر تاکیدات لطفی خطاب به گروه رادیولوژی بود.

 سرپرست دانشگاه از اعضای این گروه خواست تا با نگاه ویژه به شیراز به عنوان یک برند و قطب پزشکی، برای پیشبرد اهداف دانشگاه و ارتقای سطح ارایه خدمات تلاش کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز