خبرگزاری کار ایران

با کمک پلیس گنبدکاووس صورت گرفت؛

سرباز جوان گلستانی پس از 20 سال مادرش را پیدا کرد

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۲۹۰

پسری که در گلستان گم شده بود پس از 20 سال و درحالی که اکنون سرباز است مادرش را پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، با تلاش پلیس گلستان، یک مادر و فرزند بعد از ۲۰ سال جدایی به هم رسیدند.

همه چیز از یک کنجکاوی شروع شد. کودک گمشده، حال در لباس مقدس سربازی مشغول تامین نظم و امنیت مردمی بود که وحدت و همدلی آنان زبانزد همگان است. شب ها و روزهای بسیاری گذشت و او نیز همچون مردمان دیگر در حال گذران زندگی بود تا اینکه نسبت به گذشته خود و مکان زندگی اش در دوران نوزادی کنجکاو شد.
 
با کمی جست وجو پی برد که دورانی از زندگی وی در هاله ای از ابهام قرار دارد اما با توجه به شرایط موجود و بعد مسافت، قادر به ادامه تحقیقات نبود تا اینکه ماجرا را برای پلیس شرح داد و فرمانده انتظامی گنبدکاووس یکی از ماموران وظیفه شناس شهرستان به نام سرهنگ روح الله اسکندریان را برای کمک به این سرباز انتخاب کرد.
 
 سرهنگ به وی قول پیگیری و رفع ابهامات موجود در زندگی شخصی اش را داد، حال سرباز کمی آرام شده بود چرا که بعد از حدود یک سال خدمت در نیروی انتظامی پی برده بود پلیس برای آرامش مردم و رفع دغدغه های شهروندان شبانه روز تلاش می کند.
 
بالاخره پس از چندین روز تلاش بی وقفه و پیگیری های مکرر از مراجع ذیربط، پلیس گنبدکاووس موفق شد، مادر و خانواده سرباز مورد نظر را که در یکی از روستاهای شهرستان گنبدکاووس زندگی می کردند، پیدا کند.
 
با جست وجوهای پلیس مشخص شد، این مادر و فرزند ۲۰ سال قبل بنا به دلایلی از یکدیگر جدا شده و خانواده ای از اهل تشیع حضانت کودک را بر عهده گرفته و به شهری دیگر نقل مکان کرده اند.
 
حال دیگر روزهای تلخ جدایی مادر از فرزند رو به اتمام بود با برنامه ریزی های صورت گرفته، طی مراسمی با حضور رئیس عقیدتی سیاسی گلستان و فرمانده انتظامی گنبدکاووس، لحظه دیدار فرا رسید و پس از ۲۰ سال فراق، سرباز وطن در آغوش مادر آرام گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز