خبرگزاری کار ایران

رشد آمار تولید و صادرات فولاد از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه آذربایجان‌شرقی است

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۲۴۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت بسیار بالای صنعت فولاد استان در زمینه ارزآوری و اشتغالزایی به خصوص فعالان بخش خصوصی که تولید عمده استان از این ناحیه هستند، گفت: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه استان، رشد آمار تولید و صادرات فولاد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حبیب امین زاده در نشست مشترک سازمان صمت با انجمن فولاد استان، افزود: احصاء مسائل، تبادل نظر و تبیین راهکارها در این نشست‌ها به ویژه در شرایط جنگ اقتصادی می‌تواند یکی از اقدامات حمایتی از تولید کنندگان در صنعت فولاد استان باشد.

وی با تاکید بر ضرورت اتخاذ استراتژی و برنامه‌های عملیاتی مدون توسط تولیدکنندگان اظهار کرد: در بازدید از واحدهای فولادی شهرستان بناب برخی از مشکلات و مسائل واحدهای صنعتی و تولیدکنندگان بررسی و پیگیری شد.

امین‌زاده افزود: مدیران انجمن فولاد استان می‌توانند با تأسیس واحد بازرگانی با اخذ مجوزهای قانونی لازم برای خرید و فروش ورق توسط واحدهای کوچک اقدام کنند، همچنین واحدهای تولید کننده دارای طرح توسعه در صنعت فولاد مصوباتشان را به معاونت مربوطه سازمان صمت به منظور انجام ظرفیت‌ سنجی‌های دقیق مطابق با استانداردها و قوانین ارائه دهند.

 این گزارش می افزاید، حمل و نقل، عرضه از طریق بورس، تامین مواد اولیه از دیگر موارد بررسی شده در این نشست مشترک بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز