خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین تاکید کرد:

تعامل ویژه بانک‌های قزوین در بازپرداخت تسهیلات ارزی

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۲۱۰

بانک‌های قزوین باید در بازپرداخت تسهیلات ارزی به برخی از واحدهای تولیدی استان تعامل ویژه داشته باشند تا مشکلی برای این واحدها پیش نیاید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: واحدی که تولید خوبی دارد و کارگران آن، دستمزد خود را به روز دریافت می‌کنند، باید بیشتر از سایر کارخانجات مورد حمایت قرار گیرد.

استاندار قزوین افزود: تسهیلات بانکی در همه ابعاد با هدف رونق تولید به متقاضیان و مدیران عامل کارخانجات پرداخت می‌شود و اگر در خصوص بازپرداخت‌های آن حمایت لازم وجود نداشته باشد، به مانع بزرگی در مقابل تولید تبدیل می‌شود.

جمالی پور مطالبه دیگر واحدهای تولیدی را اجرای برخی اقدامات از سوی شهرک‌های صنعتی دانست و گفت: مشکل دیگر واحدهای تولیدی در خصوص تعهدات شرکت شهرک‌های صنعتی به واحدهای تولیدی است که باید در راستای رونق تولید تمامی این تعهدات به نحو مناسب اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه مانعی در برابر تولید قرار می‌گیرد، اشتغال بخش اعظمی از جامعه را تحت شعاع قرار می‌دهد که باید در راستای رفع آنها از همه اقدامات و ظرفیت دستگاه‌ها استفاده کرد.

در ادامه جلسه این کارگروه، مشکلات و مطالبات کمیسیون نفت، گاز و انرژی استان قزوین و واحدهای تولیدی شوفاژ کار و ویتانا بررسی شد.

استان قزوین دارای سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز