خبرگزاری کار ایران

فرماندار بردسکن مطرح کرد:

دو بانده کردن محور بردسکن به خلیل آباد از آرزوهای مردم این شهرستان است

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۱۹۳

فرماندار بردسکن گفت: دو بانده کردن محور بردسکن به خلیل آباد از آرزوهای مردم این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی شاکری با اعلام اینکه امروز از 540 واحد مسکونی خسارت دیده در این شهرستان 200 واحد آن به بهره برداری رسیده است، افزود: 69 روستا از 71 روستای این شهرستان طرح هادی در آن اجرا شده که از این تعداد 27 روستا طرح هادی آن به پایان و مورد بهره برداری اهالی روستا قرار گرفته است.

فرماندار بردسکن با اشاره به 11 هزار 500 واحد روستایی گفت: از این تعداد 3 هزار واحد تا کنون مقاوم سازی شده است که تا نُرم کشوری فاصله داریم

وی افزود: از تعداد واحدهای مسکونی خسارت دیده در شهرستان 50 واحد مربوط به کمیته امداد و 40 واحد مربوط به بهزیستی می باشد.

شاکری با بیان اینکه 6 میلیارد 600 میلیون تومان خسارت حوزه کشاورزی به کشاورزان و باغداران در این شهرستان پرداخت شده است ، گفت: جای دارد از همکاری همه دست اندرکاران، سپاه پاسداران، نیروهای انتظامی و نظامی، هلال احمر و مردم نجیب این شهرستان تقدیر کنم.

وی به عنوان یک مطالبه از معاون رئیس جمهور خواست در خصوص احداث باند دوم بردسکن به شادمهر دستور لازم را برای تسریع و شروع جدی از کارگاه بردسکن صادر کند.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار برای کمربندی این شهر که 15 سال است نیمه کاره رها شده است خواستار توجه جدی به این پروژه شهری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز