خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

اشتغال ، امنیت و نشاط اجتماعی شروط مهم توسعه است

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۱۴۴

استاندار البرز با اشاره به تعامل خوب دولت و بخش خصوصی از رشد ۳۲درصدی صادرات استان خبر داد و گفت: درخواست تقویت بستر ارتباط تجار البرز با کشورهای هدف تجارت طی مکاتبه ای با وزیر امور خارجه مطرح شد.

به گزارش ایلنا، عزیزالله شهبازی در جلسه شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی استان که  در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، با اشاره به حوادث اواخر آبان ماه امسال، افزود: اتاق بازرگانی البرز  محلی برای رفت و آمد مردم به عنوان فعالان بخش خصوصی است که در حوادث اخیر متحمل خسارت شد.

شهبازی با اشاره به رشد 32 درصدی صادرات البرز، افزود: اشتغال، تولید و تجارت یکی از شرایط مهم توسعه است و شرط دیگر امنیت، تکریم حقوق شهروندی، نشاط اجتماعی است بنابراین تدابیر لازم را در این راستا اتخاذ کرده و برنامه محور در حال حرکت هستیم.

استاندار البرز با بیان اینکه برای استقبال از سفر رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضائیه و بهره برداری از این دو حضور برای توسعه استان، آماده می شویم، گفت: بر این باور هستیم که باید بستر حمایت و پشتیبانی از تولید کنندگان و تجار در داخل و خارج از کشور فراهم شود.

وی افزود: طی مکاتبه‌ای با وزیر محترم امور خارجه علاوه بر طرح اعلام آمادگی برای ایجاد نمایندگی دفتر وزارت خارجه که یکی از اهداف اصلی آن حمایت از تجار است، درخواست ایجاد ارتباطات گسترده‌تر تجار البرز با عوامل خارجی مرتبط در این حوزه را داشتم.

شهبازی ادامه داد: در بحث اف ای تی اف نیز تصمیم گیری در اختیار مجمع تشخیص مصلحت نظام است که امید است به زودی اعلام شود تا این موضوع نیز هر چه سریع تر تعیین تکلیف شود.

وی گفت: درباره نمایشگاه بین المللی البرز نیز هر آنچه که به بنده بعنوان نماینده دولت مربوط بوده صورت گرفته و زمین نیز تحویل داده شده است و هماهنگی های لازم انجام شده از این رو از بخش خصوصی انتظار می رود که هر چه سریع تر از پیشرفت فیزیکی این امکان مهم گزارشی ارائه دهند چراکه روند امور رصد می شود.

استاندار البرز افزود: در خصوص ایجاد پایانه صادراتی نیز بستر لازم مهیا شده و طی جلساتی تخصصی با مدیرعامل و هیات مدیره تمیهدات لازم اندیشیده شد و دولت در البرز وظایف خود را انجام داده بنابراین در انتظار اقدامی از سوی شرکت مربوطه هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز