خبرگزاری کار ایران

مرکز اطلاعات پرواز فرودگاه اهواز اعلام کرد؛

لغو 4 پرواز فرودگاه اهواز به دلیل مه گرفتگی

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۹۶۹

بروز پدیده مِه‌گرفتگی و کاهش دید سبب لغو چهار پرواز ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی اهواز شد.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام مرکز اطلاعات پرواز فرودگاه بین‌المللی اهواز، پروازهای شماره 021 و 4587 شرکت های هواپیمایی کاسپین و ماهان در ساعت‌های 7:15 و 7:20 دقیقه صبح امروز به مقصد تهران لغو شدند.

همچنین پروازهای ساعت 6:10 دقیقه ماهان با شماره 4586 و ساعت 6:15 دقیقه هواپیمایی کاسپین با شماره 020 به مقصد فرودگاه تهران لغو شدند.

علاوه بر این پرواز شماره 2619 هواپیمایی کارون در ساعت 6:30 دقیقه، پرواز شماره 7:45 هواپیمایی قشم ایر و نیز پرواز شماره 5853 هواپیمایی وراش در ساعت 8:20 دقیقه از فرودگاه بین‌المللی اهواز به مقصد تهران با تاخیر انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش اطلاعات پرواز فرودگاه اهواز از انجام تاخیر در پرواز ساعت 6:30 دقیقه هواپیمایی کیش ایر با شماره 7031، پرواز هواپیمایی قشم ایر به شماره 1210در ساعت 6:50 دقیقه و نیز پرواز شماره 5852 هواپیمایی وراش در ساعت 7:20 دقیقه خبر داد.

مسئولان فرودگاه اهواز از مسافران خواستند پیش از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز به شماره تلفن 199 تماس بگیرند و از هرگونه نوسان زمانی ایجاد شده اطلاع پیدا کنند.

تهران، اصفهان، یزد، شیراز، نوشهر، رشت، تبریز، مشهد، کیش، ساری، بندر عباس، عسلویه و خارک مسیرهای پروازی از اهواز و برعکس هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز