خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی استان:

پرداخت بیش از ۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۹۴۷

مدیر کل بهزیستی استان قزوین از پرداخت ۸ میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به افراد تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا وارثی با اعلام این خبر گفت: این میزان تسهیلات اشتغال برای ۱۹۰ نفر که واجد شرایط دریافت بوده اند، پرداخت شده که مبلغ این تسهیلات ۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد برای هر نفر است.

مدیرکل‌بهزیستی استان افزود: افراد دارای کهولت سن، اشخاص دارای محدودیت شدید جسمی، زنان سرپرست خانوار و معتادان بهبود یافته کسانی هستند که جامعه هدف بهزیستی بوده و ارائه خدماتی چون ایجاد اشتغال و حمایت های بیمه ای برای متقاضیان صورت می گیرد.

وارثی اظهار کرد: اداره کل بهزیستی استان در حوزه نگهداری معلولین و ارتقا خدمات در رضایتمندی جامعه هدف خود رتبه اول را در کشور کسب کرده است.

وی ادامه داد: انجمن ها و تشکل های مردمی هم مانند انجمن های ناشنوایان و نابینایان در ارائه خدمات مشارکت مطلوب، عملکرد مناسب و تعامل خوبی دارند.

این مسئول عنوان کرد: مجموع تعهدات شغلی اداره بهزیستی استان ۶۰۸ مورد می باشد که از این تعداد ۳۷۶ مورد بیمه کارفرمایی تثبیتی، ۱۳۴ مورد بیمه خویش فرمایی ، ۳۵ مورد بیمه کارفرمایی، ۶۳ موردخویش فرمایی بوده است.

مدیر کل بهزیستی استان اعلام کرد: تا کنون بهزیستی استان ۵۶ درصد تعهدات اشتغال خود را انجام داده است و ۳۱۶ نفر افراد متقاضی تسهیلات اشتغال مدارک خود را به بانک ها ارائه داده و تسهیلاتشان پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز