خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری خبر داد ؛

بهره‌مندی تاکسی های شهرداری یزد از خدمات تاکسی آنلاین

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۷۹۷

رئیس سازمان حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: در حال پیگیری برای اتصال تاکسی های شهرداری به یک اپلیکیشن هستیم تا از خدمات اینترنتی و تاکسی آنلاین استفاده کنند.

رئیس سازمان حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در یزد اظهار داشت: در حال پیگیری برای اتصال تاکسی های شهرداری به یک اپلیکیشن هستیم تا از خدمات اینترنتی و تاکسی آنلاین استفاده کنند.

محمدرضا شفیعی اظهار داشت: بعد از افزایش نرخ بنزین استقبال مردم از ناوگان عمومی افزایش یافته است به طوری که برخی مواقع تعداد تاکسی نسبت به تقاضای مردم کمتر است هر چند زمان دسترسی مردم به سرویس تاکسی های شهرداری از سایر تاکسی ها مانند تاکسی های اینترنتی سریع‌تر است.

این مقام مسئول در حمل و نقل عمومی شهری یزد گفت: به این دلیل از خودروی ون در سطح شهر یزد استفاده نمی‌کنیم چون با فرهنگ یزد سازگار نیست و مورد استقبال قرار نمی‌گیرد.

وی در خصوص خدمات حمل و نقل شهری ویژه معلولان افزود: 17 دستگاه از اتوبوس های واحد جدید به رمپ دستی و برقی ویژه معلولان مجهز شد و یک مینی بوس مخصوص معلولان خریداری شده است.

شفیعی درباره فرسودگی اتوبوس‌های واحد عنوان کرد: عمر ناوگان حمل و نقل 17 سال است که 50 دستگاه اتوبوس در حال فعالیت هم اکنون 17 سال عمر دارند و به صورت تک شیفت در حال تردد هستند مابقی اتوبوس ها از بخش خصوصی تامین می شود و یا اتوبوس هایی هستند که سالهای 95 و 97 خریداری شد.

وی در‌باره فعالیت تاکسی های اینترنتی گفت: این تاکسی ها درخواست دادند تا زیر مجموعه شهرداری باشند و سعی داریم طی قرارداد با شهرداری کل کشور تاکسی های زیر مجموعه سازمان حمل و نقل شهرداری اعم از 1830 و 133 را وارد اپلیکیشن جدید کنیم تا آنها هم از خدمات اینترنتی و آنلاین استفاده کنند.

این مقام مسئول عنوان کرد: طبق ابلاغ دولت هیچ تغییر قیمت کرایه در حمل و نقل را نخواهیم داشت و مسافران می توانند تخلفات را به ما گزارش دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز