خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز تاکید کرد:

مدیران البرز باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند/ لزوم حضور مدیران در محل سامانه سامد و ارتباط برخط با مردم

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۷۶۰

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طی 3 ماه گذشته با توجه به ماموریت محوله به مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز برای هماهنگی و برنامه ریزی، 39 مدیرکل و همچنین معاونان استانداری با حضور در سامد پاسخگوی مردم بودند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی روز پنجشنبه در جمع مدیران و معاونان استانداری با بیان اینکه اقدام برای کسب رضایتمندی مردم از سوی مدیران ضرورت دارد، افزود: بر این اساس همواره دیدارهای چهره به چهره در نقاط مختلف استان اعم از شهرها و روستاها در دستور کار است.

وی ادامه داد: کسب رضایتمندی مردم و ایجاد بسترهای رفاه، امنیت و آرامش مردم از اهداف نظام، تاکید مقام معظم رهبری و سیاست اصلی دولت تدبیر و امید است از این رو کارگزاران نظام باید این اصل اساسی را به جد مورد توجه قرار دهند.

شهبازی گفت: حضور مدیران در سامد (سامانه ارتباطات مردمی دولت) و ارتباط برخط با مردم از جمله ماموریت‌هایی است که به مسئولان استان دادیم و انتظار می‌رود که علاوه بر حضور میدانی در نقاط مختلف استان و ملاقات های مردمی، این امر نیز به صورت منظم و با اطلاع رسانی قبلی اجرایی کنند.

وی بر ضرورت دیدارهای چهره به چهره مدیران استان با مردم، تاکید کرد و افزود: حضور مسئولان در بطن جامعه و دیدار و گفتگوی رو در روی آنها با مردم، موجبات ارتقا کیفیت خدمات دهی را فراهم می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز