خبرگزاری کار ایران

رئیس شبکه دامپزشکی اراک خبر داد:

فرآورده های خام دامی غیربهداشتی در اراک کشف شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۶۶۶

34هزار و 598 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی امسال در شهرستان اراک کشف و از چرخه مصرف خارج شد.

به گزارش ایلنا، رئیس شبکه دامپزشکی اراک گفت: 34 هزار و 598 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی، امسال از کشتارگاه‌ها، مراکز تولید، عرضه و نگهداری این شهرستان کشف و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

جوانمرد افزود: این فرآورده‌ها در جریان 29 هزار و 981 مورد بازدید از مراکز تحت نظارت شامل مراکز تولید، عرضه، نگهداری و بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی شهرستان اراک کشف و ضبط شده است.
 
وی در ادامه گفت: 789 مورد نمونه‌برداری آزمایشگاهی در این مدت از محصولات واحدهای تحت نظارت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی انجام شد که 43 مورد این آزمایش‌ها غیر بهداشتی تشخیص داده شد.
 
رئیس شبکه دامپزشکی اراک افزود: 9 میلیون و 491 هزار و 231 قطعه جوجه‌ریزی نیز از ابتدای امسال، تاکنون در واحدهای تخم‌گذار، گوشتی، بوقلمون و پولت تخم‌گذار انجام شد.
 
جوانمرد افزود: 250 دُز واکسن در این مدت در راستای پایش و مراقبت از شیوع احتمالی آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در واحدهای مرغداری شهرستان اراک مصرف شد.

وی گفت: همچنین 90 هزار قطعه طیور غیربومی در روستاهای شهرستان اراک نیز در این مدت علیه بیماری نیوکاسل واکسینه و ایمن سازی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز