خبرگزاری کار ایران

وزیر راه در ساری مطرح کرد:

ثبت نام ۲۴۰ هزار متقاضی برای طرح اقدام ملی مسکن در کشور/ ارائه تسهیلات کم بهره در بافت‌های فرسوده

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۵۵۵

وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در کشور ساخته می‌شود که ۲۴۰ هزار نفر تاکنون در این طرح ثبت نام کردند.

به گزارش ایلنا، عملیات اجرایی ۲ هزار و ۳۰۹ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن از صبح امروز پنجشنبه  ۵ دی ماه با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی، دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی و مسئولان استانی در ساری آغاز شد.
 
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در مازندران با بیان اینکه طرح فراگیر اقدام ملی با همت مردم و نهاد‌ها به سرعت پیش خواهد رفت و به ثمر خواهد نشست گفت: ثبت‌نام این طرح که متقاضی‌محور است و  شباهتی به طرح مسکن مهر ندارد در بیشتر استان‌های کشور انجام شده است.
 
وی افزود: حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی در بافت فرسوده و مابقی در سایر اراضی پیش بینی شده در شهرها و با مشارکت مردم ساخته می شود.
 
اسلامی گفت: مردم با آورده مالی خود سازنده اصلی مسکن در این طرح هستند و وزارت راه و شهرسازی علاوه بر نظارت، پشتیبانی این طرح را انجام خواهد داد.
 
وزیر راه و شهرسازی افزود: متقاضیان ساخت مسکن ملی در بافت فرسوده از تسهیلات کم بهره تا سقف ۵۰ درصد وام مورد نیاز برخوردار خواهند شد.
 
اسلامی با بیان اینکه ۸۱۰ واحد مسکونی مهر با  ۸۰۴ میلیارد ریال هزینه امروز پنجشنبه در ۱۲ شهر مازندران به بهره برداری خواهد رسید، گفت: تعداد زیادی از واحد‌های مسکونی در طرح مسکن مهر همچنان بدون متقاضی هستند.
 
 ۸۱۰ واحد مسکن مهر استان مازندران امروز در شهر‌های بهشهر، نکا، قائم‌شهر، بابل، آمل، شیرگاه، بابلسر، محموداباد، تنکابن و رامسر در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز