خبرگزاری کار ایران

در دیدار با علیزاده مطرح شد؛

درخواست استاندار گیلان از وزارت بهداشت برای تجهیز بیمارستان های آماده افتتاح تالش و لنگرود

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۵۰۲

نماینده عالی دولت در استان گیلان از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست بیمارستان های آماده افتتاح در شهرستان های تالش و لنگرود را تجهیز کند.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع در دیدار محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، با اشاره به اقدامات اثربخش دولت به ویژه در حوزه عمران و شهرسازی اظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن با اقبال خوبی همراه بود و شرایط و الزامات اعلام شده، موجب شد افرادی با نیاز واقعی در این طرح ثبت نام کنند.

 زارع با اشاره به طرح های عمرانی در حال اجرا در گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیمارستان لنگرود با ۹۵ درصد و بیمارستان تالش با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی از نظر ساختمانی آماده شده اند، ضروریست که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به تجهیز این دو بیمارستان اقدام کند تا شاهد بهره‌برداری از این طرح ها تا پایان سال جاری باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار با بیان اینکه عزم دولت تحقق توسعه کشور و عدالت در تسهیلات است، گفت: در گیلان پروژه های خوبی در دست اجراست که بیمارستان های تالش، لنگرود و لاکان رشت از نمونه های آن است.

وی به پروژه بیمارستان لنگرود نیز اشاره و اضافه کرد: این بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

علیزاده به روند اجرای پروژه بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی لاکان رشت اشاره کرد و گفت: این پروژه که از بزرگترین بیمارستان های عمومی استان است، هم اکنون ۵۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز