خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان البرز:

قانون فصل الخطاب انتخابات/ از تخلفات انتخاباتی چشم پوشی نمی کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۴۵۷

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه برگزاری انتخابات سالم مهمترین تاکید وزیر کشور و مقام عالی دولت در استان است، گفت: اگر مواردی از دخالت دست اندرکاران انتخابات به نفع یا ضرر افراد و جریانهای سیاسی مشاهده شود به هیچ وجه از آن چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، نورمحمد فردی در بازدید از حوزه انتخابیه فرعی ستاد انتخابات شهرستان طالقان و همچنین در نشست مشترک با اعضای هیات اجرایی، هیات نظارت و بازرسی و کمیته های ستاد انتخابات در فرمانداری طالقان با تاکید بر شعار قانون مداری، بی طرفی و انسجام ملی اظهار داشت: مشارکت مردم انقلاب را بیمه می کند و پیوند ناگسستنی بین مردم و حاکمیت با حضور حداکثری مردم رقم خواهد خورد.

وی با بیان این مهم که در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران جایگاه و نقش مجلس شورای اسلامی تبیین و قانونگذار پیش بینی نموده است با پایان مجلس قبلی مجلس جدید، شروع و وقفه ای در آن ایجاد نگردد، اضافه کرد: با توجه به زمان شروع فرآیند انتخابات می بایست طبق قانون و تعاریف موجود کلیه مراحل را برابر قانون و در زمان خود انجام و از برگزاری انتخابات به صورت سلیقه ای خودداری نمود.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز، سلامت انتخابات را از همه چیز مهمتر بیان داشت و افزود: خواسته اصلی ما از مجریان و ناظران انتخابات این است که دقت کنند تا حقی از کسی ضایع نشود. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز، تاکید کرد: رسالت اصلی مجریان و ناظران انتخابات، تامین سلامت انتخابات است و رمز موفقیت در انجام این رسالت قانون‌گرایی و اجرای بی کم و کاست آن است.

فردی گفت: بی طرفی کامل مجریان، ناظران و دست‌اندرکاران انتخابات نسبت به داوطلبان و جریانهای سیاسی باید کاملا رعایت شود.

وی با بیان اینکه همه تابع رای و اراده مردم باشند افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری رای مردم حق الناس است و اگر مواردی از دخالت دست اندرکاران انتخابات به نفع یا ضرر افراد و جریانهای سیاسی مشاهده شود به هیچ وجه از آن چشم‌پوشی نخواهیم کرد. 

رئیس ستاد انتخابات البرز تلاش برای ناامید کردن مردم از حضور و مشارکت در انتخابات را بخشی از جنگ نرم دشمن دانست و گفت: حتی یک رای هم در انتخابات بسیار مهم است و اگر مواردی از دخالت دست اندرکاران انتخابات به نفع یا ضرر افراد و جریانهای سیاسی مشاهده شود به هیچ وجه از آن چشم‌پوشی نخواهیم کرد. 

فردی گفت: از نزدیک از روند برگزاری انتخابات کلیه شهرستانها و مناطق بازدید می کنم و آخرین وضعیت انتخابات را رصد می نمایم.

در پایان این جلسه، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز  به همراه مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری از دوایر ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان طالقان بازدید به عمل آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز