خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تکذیب کشتار سگ‌های بی صاحب دزفول از سوی محیط زیست

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۳۷۲

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول گفت:کشتار سگ‌های بی‌صاحب از طریق تیراندازی را تایید نمی‌کند و موضوع را از طریق مراجع مربوطه پیگیری خواهد کرد.

مصطفی استاد چینی‌گر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به انتشار ویدئویی در فضای مجازی دزفول که در آن فردی حامی حقوق حیوانات و معترض به کشتار سگ به سمت مامور اسلحه به دست شهرداری دزفول می‌رود و او را بابت شلیک به سگ مورد شماتت قرار می‌دهد اظهار داشت:‌ این اداره کشتار سگ‌های بی‌صاحب از طریق تیراندازی را تایید نمی‌کند و موضوع را از طریق مراجع مربوطه پیگیری خواهد کرد.
 
استاد چینی افزود: کشتار حیوانات وحشی بعد از اخذ مجوز‌های لازم باید طبق دستورالعمل‌های مربوطه انجام شود. روش‌های متنوعی برای کاهش جمعیت سگ‌های بی‌صاحب وجود دارد که شهرداری باید صرفا طبق دستورالعمل ابلاغی اقدام به این کار کند.
 
وی عنوان کرد: زنده‌گیری، غربالگری، عقیم‌سازی، رهاسازی در نقاط دوردست، فروش و اقدامات دیگری برای کاهش جمعیت این سگ‌ها درنظر گرفته شد و شهرداری از سال‌ها قبل به‌دنبال اجرای این دستورالعمل بوده و محلی برای نگهداری سگ‌های بی‌صاحب معرفی کرد.
 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول ادامه داد: بعد از گذشت بیش از یک سال، هنوز اقدامی برای نگهداری سگ‌ها صورت نگرفته است و شهرداری و شورای شهر صرفا باید از روش‌های موجود در دستورالعمل ابلاغی برای کاهش سگ‌های ولگرد استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز