خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی:

چگونه زیستن و چگونه سالم ماندن را به مردم آموزش دهید/ کمک به بیماران بی بضاعت جهاد است

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۲۴۳

نماینده ولی فقیه در گیلان نظام تغذیه و چگونه زیستن را نیازمند توجه ویژه دانست و اظهار کرد: چگونه زیستن و چگونه سالم ماندن باید به مردم آموزش داده شود.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در دیدار اعضای موسسه خیریه امدادگران عاشورای کشور با مبارک دانستن این تشکل اظهار کرد: موسسه خیریه امدادگران عاشورا برخاسته از فرزندان انقلاب و جبهه است.
وی، یکی از خواسته های نظام اسلامی را تشکیل سازمان های مردم نهاد در راستای کمک به مردم محروم عنوان کرد و افزود: حضور نیروهای علمی در تشکل های خیریه در راستای خدمات رسانی به مردم محروم ارزشمند است و خدای متعال به تلاش این افراد عنایت دارد.
امام جمعه رشت با اشاره به تحول عمیق نهاد پزشکی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: رزمندگان دفاع مقدس با تجربه این دوران دستاوردهای خوبی کسب کردند و این موفقیت ها با کشورهای پیشرفته برابری می کند.
آیت الله فلاحتی، رضای خدا را در راس فعالیت های خدمت رسانی به محرومان دانست و تصریح کرد: آنچه نشاط می آورد و موجب رضایت عامه می شود، رضای خدا است.
وی با بیان اینکه حضور و فعالیت در نهادهای خیریه مبارزه با نفس را طلب می کند، خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به محرومان، امید درمان شدگان به نظام و مسئولان نظام را بیشتر می کند.
نماینده ولی فقیه در گیلان به زیر نظر داشتن رفتار پزشکان و پرستاران توسط بیماران اشاره کرد و گفت: می طلبد به بیماران توجه ویژه داشته باشید و به درمانگاه ها و بیمارستان ها بیشتر سرکشی کنید.
آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه پیشگیری مقدم بر درمان است، یادآور شد: مردم باید به این باور برسند که مسائل به طور ریشه ای برطرف شود.
وی، نظام تغذیه و چگونه زیستن را نیازمند توجه ویژه دانست و اظهار کرد: چگونه زیستن و چگونه سالم ماندن باید به مردم آموزش داده شود.
امام جمعه رشت با اشاره به اینکه پیشگیری می تواند مشکلات و آلام مردم را کاهش دهد، بخش پیشگیری را بیشتر از گذشته فعال کنید.
آیت الله فلاحتی، کمک به بیماران بی بضاعت را یک نوع جهاد عنوان کرد و افزود: اگر خیران بدانند جامعه پزشکی در راستای کمک به محرومان و بیماران گام برداشته، امیدوار می شوند.
کمک به ۶۵ هزار بیمار سرطانی و صعب العلاج در کشور
مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورای کشور نیز در دیدار مذکور به رسیدگی به حدود یک میلیون نفر مجروح در دوران دفاع مقدس توسط جامعه پزشکی اشاره کرد و گفت: در جنگ بیش از یک صد هزار جراحی در بیمارستان های صحرایی انجام دادیم.
نصرالله فتحیان به تجربیات گران قدر کسب شده در دوران نورانی دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: خدمت به خلق خدا موجب عاقبت به خیری می شود.
وی با بیان اینکه مدت ۱۸ سال از تشکیل موسسه خیریه امدادگران عاشورا در کشور می گذرد، تصریح کرد: تاکنون به بیش از ۶۵ هزار نفر بیمار سرطانی و صعب العلاج خدمات رسانی شده و زیر پوشش قرار دادیم.
فتحیان به تشکیل این موسسه تحت زعامت ائمه جمعه در استان ها اشاره کرد و یادآور شد: ائمه جمعه، ریاست هیات امنای این موسسه خیریه را در استان ها به عهده دارند.
خدمت رسانی به ۱۲۰۰ بیمار سرطانی در گیلان
علی صدر مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورای گیلان نیز در دیدار مذکور از آموزش پیشگیری از سرطان سینه در مناطق محروم استان توسط این موسسه خیریه خبر داد و اظهار کرد: از سال ۹۱ تاکنون به یک هزار ۲۰۰ نفر بیمار سرطانی در گیلان خدمات درمانی ارائه شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز