خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان:

وضعیت کتابخانه عمومی ماسوله فومن نامطلوب است

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۲۲۶

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی گیلان با اشاره به وضعیت کتابخانه عمومی ماسوله، گفت: هشدارهای لازم در زمینه وضعیت نامناسب سقف این کتابخانه به مسئولان داده شده است.

به گزارش ایلنا از فومن، نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش سردارجنگل شهرستان فومن با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان و برخی از مسئولان شهرستان بخش سردار جنگل فومن در بخشداری برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان هدف از برگزاری این جلسه را بررسی وضعیت کتابخانه‌های عمومی ماسوله، ماکلوان و زیده عنوان و اظهار کرد: یکی از مهمترین تصمیمات این انجمن پس از تشکیل را رسیدگی به وضعیت بحرانی سقف کتابخانه عمومی آیت الله شرفی ماسوله و تعیین تکلیف عملیات احداث کتابخانه عمومی ماکلوان است.

پریسا کرمی با اشاره به هشدارهای داده شده نسبت به وضعیت حاد سقف کتابخانه عمومی ماسوله به مسئولان این شهر و استان، گفت: متأسفانه عدم وجود منابع مالی کافی سبب تأخیر در اجرای طرح مرمت سقف کتابخانه ماسوله و دیگر تعمیرات در این فضا شده است.

وی همچنین تعیین تکلیف احداث کتابخانه عمومی ماکلوان در زمین مناسب و انتقال از فضای فعلی به دلیل قرار گرفتن در مسیلِ رودخانه را یکی دیگر از موضوعات مهم در شهرستان فومن عنوان کرد، ادامه داد: توجه به حوزه کتاب و کتابخوانی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان در ادامه با معرفی اثر «کتابِ کتاب» نوشته مجید تقی‌زاده که رهیافتی به منظومه فکری رهبر انقلاب در حوزه کتاب است به ویژگی‌های این اثر اشاره کرد.

در ادامه این نشست نیز هر کدام از مسئولان حاضر به بیان مشکلات حوزه کتاب و کتابخوانی این بخش پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز