خبرگزاری کار ایران

نعمتی خبرداد:

تولید فیلم داستانی کوتاه «زندگی به رنگ نارنجی» در زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۰۹۸

فیلم داستانی کوتاه «زندگی به رنگ نارنجی» با موضوع داستان زندگی نیروهای خدماتی شهرداری در زنجان تولید می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رئیس حوزه هنری استان زنجان در مراسم اکران فیلم داستانی کوتاه «زندگی به رنگ نارنجی» اظهار کرد:  لازم است تا دستگاه های اجرایی از هنرمندان حمایت مالی کنند.

امیرنعمتی با اشاره به اهمیت حمایت های حوزه هنری از هنرمندان، گفت: در کنار آن این مجموعه در موضوعاتی همچون انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، تمدن اسلامی، آسیب‌های اجتماعی، خانواده و اخلاق و کودک و نوجوان است که حوزه هنری در راستای این سرفصل‌ها اقدام به تولید آثار می‌کند.

این مقام مسئول به ساخت 18 عنوان فیلم کوتاه با موضوع آسیب های اجتماعی در این مجموعه اشاره کرد و گفت: به جهت اینکه آثار مینیمال و کوتاه به لحاظ انتشار در فضای مجازی شرایط بهتری دارند از این رو حوزه هنری سیاست‌های خود را در راستای تولید فیلم‌های 100 ثانیه‌ای متمرکز کرده است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با اشاره به اینکه مجموعه مستند 10 قسمتی انیمیشین با نام پندآباد به همت هنرمند زنجانی مطرح در سطح ملی، جمال رحمتی ساخته خواهد شد، تصریح کرد: حوزه هنری همچنین یک مجموعه 13 قسمتی مستند با نام مادران آفتاب را  در دست کار دارد که به زندگی مادران شهدا مربوط است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری زنجان هم در سخنانی بر ضرورت تعهد کاری هنرمندان تاکید کرد و گفت: اگر کاری با تعهد انجام  شود، اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.

مریم شعبانی افزود: نیروهای خدمات شهرداری جزو خانواده بزرگ شهرداری هستند و این فیلم تصویری از زندگی این قشر از جامعه را  هدف خود قرار داده و این به نوبه خود قابل تقدیر است.

به گفته وی، یک فیلم 10 دقیقه‌ای می‌تواند کاری بیشتر از ساعت‌ها سخنرانی در زمینه فرهنگ‌سازی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز