خبرگزاری کار ایران

معاون ورزش و جوانان استان خبر داد:

110 پروژه نیمه تمام ورزشی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۹۵۶

معاون امورتوسعه ورزش اداره کل ورزش وامور جوانان خراسان رضوی گفت: درنظر داشتیم امسال از تعداد 110 پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان 90 پروژه را تا دهه فجر به بهره برداری برسانیم که با توجه به مشکلات موجود از حیث تورم وتحریم ها، احتمال دارد طرح های کمتری به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خلیل آباد، هوشنگ ولی پور در حاشیه بازدید از اماکن ورزشی سطح شهرستان خلیل آباد اظهار کرد: تا کنون فقط 9 درصد از مجموع اعتبارات ورزش استان خراسان رضوی تخصیص داشته ایم .

وی با بیان اینکه  پروژه های ورزشی بالای 80تا 90 درصدی را برای تکمیل شروع کرده ایم، گفت: باز هم با توجه به هزینه های بالا ادامه ساخت پروژه ها،ممکن نخواهد بود و نمیتوان در سالجاری پروژه ها را به اتمام برسانیم.

معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، با اشاره به اینکه در دوسال آینده هیچ پروژه  جدیدی تعریف نحواهد شد، افزود: تا طرح های نیمه تمام موجود دراستان به پایان نرسد پروژه جدیدی در سطح استان  اجرا نمی شود .

وی اظهار داشت: واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی از برنامه اداره کل است لذا هیچ راهی جز واگذاری اماکن به بخش خصوصی نداریم .

وی از واگذاری 21 سالن ورزشی به بخش خصوصی دراستان خبرداد و افزود: بزودی 8 سالن دیگر ورزشی نیز تفاهم نامه واگذاری واجاره ای آن انجام می شود.

ولی پور، ایجاد خانه جوان وخانه ورزش در شهرستانها وروستاها را از برنامه های اداره کل نام برد وافزود: تعداد 8 خانه جوان درحال حاضر در 8 شهرستان استان دردست ساخت است که امید است تا دهه فجر تعدادی از این طرح ها به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز