خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان خبرداد:

قزوین تاکنون تخلفات انتخاباتی چندانی نداشته است

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۵۸۷

رئیس ستاد انتخابات استان از تعداد محدود تخلفات انتخاباتی در استان تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر گفت: تا این مرحله تخلفات با تذکر مراجع نظارتی و قضایی رفع شده‌اند که امیدواریم با همین روند تا پایان فرآیند انتخابات پیش رفته و حداقل تخلفات انتخاباتی را در استان شاهد باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین اضافه کرد: برای جلوگیری از تخلفات انتخاباتی چند مرجع، این موضوع را دنبال می‌کنند و ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی به ریاست رئیس کل دادگستری در استان و ریاست روسای دادگستری در شهرستان‌ها تشکیل شده است و در حوزه‌های مختلف نیز گزارش‌های تخلفاتی دریافت می‌شود.

حبیبی با تاکید بر رعایت قانون در برگزاری انتخابات، افزود: کاندیداها، هواداران و مجریان همه باید قواعد بازی و اصول انتخاباتی را رعایت کنند که در این صورت مشکلی در روند برگزاری این رویداد سیاسی به وجود نخواهد آمد.

وی با اشاره به اعلام نتایج اولیه صلاحیت‌ها، اضافه کرد: ۲۶ آذرماه، فرصت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در هیات‌های اجرایی تمام شد و روز بعد فرمانداران نتیجه رسیدگی به صلاحیت‌ها را به داوطلبان ابلاغ کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین بیان کرد: بعد از رسیدگی به صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی هم اینک به ازای هر کرسی مجلس شورای اسلامی ۴۵ نفر در صحنه انتخابات استان حضور دارند که باید منتظر بمانیم تا مهلت ۲۰ روزه هیات نظارت برای اعلام قطعی تعداد کاندیداها تمام شود.

حبیبی ابراز کرد: امیدواریم مردم آگاه و بصیر ایران که همیشه با موقعیت شناسی در صحنه بوده و دشمن را مات کرده‌اند در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز به صحنه آمده و میزان مشارکتی بیشتر از دوره‌های قبل را رقم بزنند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز