خبرگزاری کار ایران

بخشنامه بودجه سال ۹۹ دهیاری ها ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۵۳۱

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین از ابلاغ بخشنامه بودجه سال 99 دهیاران استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اکرم نجفی  با اعلام این خبر افزود: بودجه دهیاری ها در راستای برنامه ریزی و کنترل عملیات اجرایی و خدمت رسانی به روستائیان از طریق تخصیص بهینه منابع، مصرف منابع در محل های تعیین شده و ارتقاء کارایی و اثربخشی فعالیت های دهیاری تهیه و تدوین می گردد و پس از تصویب شورای اسلامی روستا و طی مراحل قانونی، ملاک عمل دهیاری قرار می گیرد.

نجفی در ادامه گفت: بودجه دهیاری مشتمل بر دو بخش درآمد و هزینه بوده و باید در قالب فرم های ابلاغی تا پایان دی ماه تهیه و به شورای اسلامی روستا ارائه شود و شورا پیش از پایان اسفندماه بودجه مصوب را پس از تایید هیات تطبیق برای اجرا به دهیاری ابلاغ نماید.

وی افزود: دهیار مکلف است حداکثر تا نیمه خردادماه سال بعد، تفریغ بودجه و صورت های مالی دهیاری را به شورای اسلامی روستا ارائه و شورای مذکور حداکثر تا پایان تیرماه نسبت به تفریغ بودجه اعلام نظر نماید. همچنین دهیاری مکلف است گزارش جامعی از عملکرد مالی و عمرانی را در پایان هرسال مالی برای اطلاع اهالی روستا و عموم منتشر نماید.

نحفی در پایان گفت: کلیه دهیاری ها و مسئولین امور مالی دهیاری ها موظفند بودجه مصوب و تفریغ بودجه را در سامانه بودجه دهیاریهای کشور ثبت نمایند.

استان قزوین دارای ۶۳۰ دهیاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز