خبرگزاری کار ایران

شهردار تایباد مطرح کرد:

طرح اصلاح مسیر هدایت آب‌های سطحی در تایباد اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۴۱۰

شهردار تایباد گفت: طرح هدایت آب‌های سطحی به منظور پیشگیری از بروز خسارت و جلوگیری از اخلال در ترافیک شهری در هنگام بارندگی اجرا شد.

ایوب سیدالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: مدیریت سیلاب‌ها یکی از مهمترین مباحث در طرح‌های مدیریت شهری است که در این راستا طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی به دلیل افزایش شدت بارندگی‌ها طی سال‌های اخیر و تغییرات شرایط جوی مورد بازنگری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این زمینه افزود: پس از بازدیدهای میدانی و بررسی و شناسایی نقاط حادثه‌خیز تاکنون مسیرهای آزادی به طول 250 متر با اعتبار 500 میلیون ریال، جامی شرقی به طول 200 متر و میدان امام علی(ع) هر کدام به تفکیک با اعتبار 300 میلیون ریال اجرا شده است.

سیدالحسینی مطرح کرد: اجرای طرح ترافیکی بلوار امام رضا(ع) به طول 1700 متر با اعتبار 12 میلیارد ریال در راستای روان‌سازی ترافیک شهری اجرا شده است.

وی عنوان کرد: همچنین اجرای پیاده‌رو سازی در خیابان امام خمینی(ره) به طول 1200 متر و با اعتبار 17 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی توسط این شهرداری اجرا شده است.

شهردار تایباد با تاکید برموضوع برون رفت فاضلاب خانگی گفت:در حال حاضر 80 درصد فاضلاب‌های خانگی در جوی‌ها و خیابان‌های سطح شهر سرازیر می‌شود و با وجود اینکه از لحاظ بهداشت محیط و نازیبا کردن شهر دارای حساسیت بالایی می‌باشد اما همچنان یک مشکل اساسی باقی مانده و شهروندان در رفع آن بسیار تاثیرگذار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز