خبرگزاری کار ایران

در کردستان رخ داد؛

زن سقزی با سلاح سرد به قتل رسید/ قاتل شناسایی و دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۳۴۶

فرمانده انتظامی استان کردستان از قتل زن سقزی با سلاح سرد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار علی آزادی گفت: فردی که در روز ۲۶ آذر مرتکب قتل زنی در یکی از روستاهای شهرستان سقز شده بود، با تلاش ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

سردار علی آزادی روز دوشنبه اظهار داشت: ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح ۲۶ آذر از طریق مرکز ۱۱۰ به ماموران پاسگاه سرا در سقز اطلاع داده شد در یکی از روستاهای تابعه زنی به قتل رسیده است.
 
وی با اشاره به اینکه بلافاصله ماموران انتظامی این پاسگاه برای بررسی حادثه به محله اعزام شدند، اضافه کرد: در بررسی های اولیه و براساس گفته همسر مقتول، وی برای انجام کاری از منزل خارج و پس از بازگشت متوجه قتل همسرش با شی تیز و به سرقت رفتن طلاهای وی شده است.
 
سردار آزادی با بیان اینکه این زن ۶۲ ساله بود، یادآور شد: بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی شهرستان قرار گرفت و در بررسی‌های اولیه مردی ۵۲ ساله که کارگر یک مرغداری در نزدیکی روستا بود به عنوان مضنون شناسایی شد.
 
فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه براساس گزارشات دریافتی مقتول نیز گاهی اوقات در این مرغداری کار می کرده است، گفت: قاتل با انگیزه سرقت در یک فرصت مناسب وارد منزل وی شده و پس از سرقت طلاها با ضربه چاقو زن را به قتل رسانده و متورای می‌شود.
 
سردار آزادی تاکید کرد: متهم طی یک عملیات پلیسی و با تلاش ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد و سپس با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجعه قضایی تحویل داده شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز