خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

تکلیف عضو علی البدل شورای شهر تبریز مشخص شد/ اسوتچی عضو پارلمان شهر تبریز

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۲۸۴

سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: با ابلاغ نامه‌ای از سوی فرماندار تبریز، محمد حسن اسوتچی به عنوان عضو شورای شهر تبریز معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کریم صادق‌زاده تبریزی در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص حضور استوچی در پارلمان شهر تبریز اظهار کرد: بعد از جلسه دیروز شورای شهر، فرماندار تبریز نامه‌ای ابلاغ کرده و آقای اسوتچی(عضو علی البدل شورا) را به عنوان عضو شورای شهر تبریز معرفی کرد.

وی افزود: در اولین جلسه شورای شهر تبریز مراسم تحلیف آقای اسوتچی به عنوان جانشین مرحوم اشرف‌نیا، عضو فقید شورای شهر تبریز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به احتمال برگزاری جلسه فوق العاده گفت: جلسه بعدی شورای شهر تبریز روز یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، البته امکان دارد که پیش از روز یکشنبه نیز تصمیماتی اتخاذ شده و جلسه‌ای فوق العاده برای برگزاری مراسم تحلیف برگزار شود.

صادقزاده در پایان گفت: بدیهی است که خبر فوت مهندس محمد اشرف‌نیا عضو‌ فقید شورای شهر تبریز و مجاهد نستوه عرصه عمران و آبادی شهر تبریز خبری بغایت اندوه بار و ناراحت کننده بود؛ اما خبر حضور اسوتچی بعنوان منتخب مردم در سنگر شورای اسلامی شهر تبریز غم و اندوه از دست دادن ایشان را برایمان قابل پذیرش کرد و بدینوسیله عضویت آقای استوچی را بعنوان عضو جدید شورای شهر، خدمت جامعه بزرگ‌ کارگری و شهروندان فهیم و عزیز تبریز تبریک عرض کرده و از درگاه ایزد منان توفیق خدمت به شهروندان را خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز