خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی خبر داد:

نفوذ سامانه‌ بارشی از چهارشنبه به آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۲۴۸

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی از نفوذ سامانه‌ بارشی به استان در روز چهارشنبه خبر داد و گفت: این سامانه‌ بارشی موجب بارش برف و باران در استان می‌شود و فعالیت آن نیز تا روز جمعه و شنبه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمد اشجعی با بیان اینکه پایداری هوای استان تا فردا تداوم دارد، گفت: افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در روز سه شنبه نیز پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: با فعالیت سامانه بارشی از روز چهارشنبه، غلظت آلاینده‌ها کاهش یافته و استقرار هوای پاک در کلانشهر تبریز پیش بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه افزایش نسبی دما در روز چهارشنبه در برخی نواحی استان پیش بینی شده، گفت: برای روز پنجشنبه و جمعه نیز کاهش دما پیش بینی می‌شود.

با اشاره به وضعیت آب و هوایی شهرستان‌های استان، افزود: طی ۲۴ ساعته گذشته، شهرستان ملکان با ۱۷ درجه بالای صفر و شهرستان سراب شش درجه زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین شهرهای استان هستند. 

اشجعی با بیان اینکه دمای تبریز در گرم‌ترین زمان ۹ درجه بالای صفر و در سردترین زمان پنج درجه زیر صفر است، افزود: دمای فعلی تبریز یک درجه زیرصفر بوده که نسبت به روز گذشته دو درجه کاهش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز