خبرگزاری کار ایران

معاون گمرک شهرستان بازرگان بازداشت شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۲۲۶

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی گفت: یکی از معاونین گمرک بازرگان به اتهام معاونت در قاچاق سازمان یافته بازداشت شد.

به گزارش ایلنا، مصطفی حبیبی با اعلام بازداشت یکی از معاونین گمرک بازرگان گفت: اتهام او معاونت در ورود قاچاق سازمان یافته در گمرک است و در حال حاضر در بازداشت موقت قرار دارد.
 
وی افزود: این فرد در ارتباط با قاچاق سازمان یافته تحت تعقیب قرار گرفته است.
 
حبیبی تصریح کرد: به همراه معاون گمرک بازرگان، فرد دیگری نیز بازداشت شده که در یکی از سازمان‌ها مسئولیت دارد و پرونده برای تکمیل تحقیقات در حال بررسی است.
 
حجت الاسلام عباس نژاد دادستان عمومی و انقلاب ماکو با اعلام این خبر گفت: معاون فنی گمرک بازرگان به جرم مشارکت در قاچاق سازمان یافته و با همکاربا شرکت تجاری و مشارکت در وارد کردن کالای ام دی اف و همچنین اخذ رشوه بازداشت شد.

وی ارزش کالای وارد شده را 200 میلیارد تومان اعلام کرد.

دادستان عمومی و انقلاب ماکو همچنین از دستگیری رئیس استاندارد و معاونش که در گمرک بازرگان مستقر بودند خبر داد و گفت : رئیس استاندارد به همراه معاون خود کالای ( های کلاس) را که تعرفه گمرکی بالایی داشته بنام ملامینه گواهی تائید داده واین کالا با تعرفه بسیار پایین وارد کشورشده است.

حجت الاسلام عباس نژاد با بیان اینکه در حال حاضربه دستور دادستانی این سه نفر در بازداشت هستند گفت : تحقیقات مقدماتی تکمیل شده و بزودی این افراد در دادگستری ماکو محاکمه خواهند شد.

گذرگاه مرزی بازرگان  یکی از مهمترین نقاط گمرک در ایران است که در فاصلهٔ یک کیلومتری شهر بازرگان واقع در شهرستان ماکو در استان آذربایجان غربی قرار دارد؛ این گمرک در سال ۱۳۰۵ ساخته شده و تنها مرز ۲۴ ساعته و بین‌المللی مابین ایران و ترکیه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز