خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی:

آلودگی هوای شهرهای صنعتی ادامه دارد/ تهران پنج شنبه بارانی می شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۱۹۸

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آلودگی هوای شهرهای صنعتی ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی درباره آخرین وضعیت جوی کشور گفت: تا دو روز آتی، جوی آرام و پایدار در کشور حاکم است و آلودگی هوا در شهر‌های پرجمعیت و صنعتی ادامه خواهد داشت.
 
گودرزی ادامه داد: سامانه بارشی جدید از شمال غرب و غرب کشور از روز چهارشنبه وارد کشور می‌شود و بارش در این مناطق آغاز می‌شود.
 
وی افزود: در روز‌های پنجشنبه و جمعه با تداوم بارندگی ها، در نوار غربی، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز بارانی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از روز شنبه، بارش‌ها در نوار غربی به شکل پراکنده خواهد بود، اما در نوار غربی، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز ادامه خواهد داشت. همچنین بارش‌ها در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود.
 
گودرزی ادامه داد: شنبه سواحل شمال کشور نیز بارش و کاهش دما خواهند داشت.
 
وی درباره وضعیت جوی پایتخت اظهار کرد: هوای تهران، تا چهارشنبه آلوده است و باد‌های امروز نیز باعث کاهش غلظت دما نمی‌شوند. بارش‌های تهران نیز از روز پنجشنبه آغاز می‌شود.
 
این کارشناس درباره گرم‌ترین و سردترین مرکز استان گفت: عسلویه با دمای ۲۸ درجه به عنوان گرم‌ترین و کوهرنگ با دمای ۱۶ درجه زیر صفر سردترین منطقه کشور بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز