خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

پیشرفت 70 درصدی واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۰۳۴

مدیر بنیاد مسکن بردسکن پیشرفت ساخت واحدهای خسارت دیده ناشی از سیل دراین شهرستان را 70 درصد اعلام کرد.

احسان میری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: بیش از هزار و 100 واحد مسکونی در 40 نقطه روستایی و شهری براثر سیل فروردین ماه دچار خسارت شد که 796 مورد آن احداثی و مابقی تعمییراتی بود.

وی با بیان اینکه بردسکن توانست طی دو مرحله بیشترین تسهیلات بازسازی مسکن استان را جذب کند، گفت: برای 550 واحد مسکونی تسهیلات و کمک بلاعوض پرداخت شد و در این راستا  70 هزار پاکت سیمان نیز به صورت رایگان توزیع شد که در مجموع کمک های انجام شده بالغ بر 35 میلیارد تومان است.

مدیر بنیاد مسکن بردسکن افزود: تاکنون 150 مورد از واحدهای احداثی تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمامی واحدهای خسارت دیده ناشی از سیل تاپایان امسال تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

میری با اشاره به اینکه 24 روستای شهرستان طرح هادی آنها نیاز به بازنگری دارد، گفت: با پیگیری های انجام شده تمامی این روستاها برای تهیه طرح بازنگری به تصویب رسیده است ولی هر تهیه طرح حداقل 80 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که تاکنون فقط برای 4 روستا تامین اعتبار شده است.

وی به اجرای طرح آسفالت در معابر روستایی اشاره کرد و گفت: طی یکسال گذشته بیش از 150 هزار متر مربع از معابر روستایی با مشارکت روستاییان و دهیاری ها با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان جدول گذاری و آسفالت شده است و این آمادگی را داریم روستاهایی که طرح هادی آنها اجرا نشده است به صورت مشارکتی معابر آنها را جدول گذاری و آسفالت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز