خبرگزاری کار ایران

رسیدگی به مشکلات 5 واحد تولیدی در کارگروه رفع موانع تولید قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۰۲۳

مشکلات پنج واحد صنعتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان رسیدگی و تصمیم‌های لازم برای حل آنها اتخاذ شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در کارگروه بررسی مشکلات تولید که به ریاست عیسی قبادی (سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری قزوین) برگزار شد، مشکل شرکت یاران دنده در خصوص شرکت گاز، شرکت بنیان کالا شیمی و بنیان پوشش کاسپین با بانک سپه، شرکت متالوژی پودر با بانک‌های ملی و تجارت، شرکت سرامیک البرز با آموزش و پرورش و یک سرمایه گذار بخش خصوصی با چند بانک‌ عامل مورد رسیدگی قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این جلسه گفت: حمایت از تولید در سال نامگذاری شده به رونق تولید وظیفه همه دستگاه‌ها است و باید از تمامی ابزارها برای حمایت از صنایع استفاده کنیم.

سعید نبیل گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور به هیچ وجه اخلال در امر تولید یک واحد و مسدود کردن حساب‌های آنها پذیرفتنی نیست و قطعا خود دستگاه‌های اجرایی نیز در این شرایط، تمایلی به صدور اجراییه برای واحدهای تولیدی ندارند.

وی اضافه کرد: امیدواریم دستگاه‌های اجرایی همکاری و همراهی لازم را برای حل مشکلات صنایع داشته باشند تا بتوان وضعیت اشتغال و تولید استان را حفظ کرد.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز