خبرگزاری کار ایران

رئیس بسیج جامعه زنان کشور:

زنان غربی مظلوم تر از همه زنان تاریخ هستند چون هویت خود را از دست داده اند.

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۰۱۰

اصلانی گفت: امروز ما شاهد این هستیم که ندای مظلومانه زنان تاریخ اینگونه نیست که زنان غربی مظلوم نباشند بلکه مظلوم تر از همه زنان تاریخ اند چون هویت زنانه خود را از دست داده اند.

به گزارش ایلنا از هرمزگان،رئیس بسیج جامعه زنان کشور در کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان در حسینیه ثارالله، اظهار کرد: وقتی از زن صحبت می کنیم جایگاه کرامت او را بررسی می کنیم مقام معظم رهبری در پیامی بسیار ارزشمند به کنگره هفت هزار زن شهید می فرستند در واقع منشور چگونه زیستن را به زنان می آموزند و ایشان در این پیام ارزشمند سه الگو را برای زنان ترسیم می‌ کند که بررسی هر کدام از این ها می تواند مسیر زندگی ما را تعیین کند.

اصلانی بیان کرد: امروز ما شاهد این هستیم که ندای مظلومانه زنان تاریخ اینگونه نیست که زنان غربی مظلوم نباشند بلکه مظلوم تر از همه زنان تاریخ اند چون هویت زنانه خود را از دست داده اند.

وی تصریح کرد: زنان غربی نه مادر هستند و نه همسر و نه هویتی به این عنوان قائل هستند، کسانی اند که با توجه به فرهنگ لیبرال دموکراسی در واقع به یک ابزار تبدیل شده اند و  آنها این همه زیبایی را از زبان زن مسلمان دریافت می کنند و کم کم رگه‌ هایی از بیداری در وجودشان شعله ور می شود.

اصلانی با اشاره به اینکه امروز جنبش ها در غرب با پیروی از زنان مسلمان شکل می گیرد، اظهار کرد: جنبش های خویشتن داری جنبش هایی که به دنبال لباس های عفیف هستند این موضوع بسیار مهم است هنگامی که جامعه به موضوع حجاب و عفاف حساسیت نشان می دهد چون این بحث بسیار جدی شرعی و انسانی است.

وی تصریح کرد: غربی ها هم به این نتیجه رسیدند که نوع پوشش در روش و منش زندگی و عفیفانه زندگی کردن بسیار تاثیر دارد و بنابراین سبک زندگی اسلامی و ایرانی ما دارد دنیا را به سمت خودش متوجه می کند و پیام انقلاب اسلامی اثرات خودش را می گذارد.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: در تمام برنامه های ما امروزه باید خانواده نقش اصلی و اساسی داشته باشد یعنی خانواده در راس همه برنامه های کشور قرار بگیرد اگر قرار است از استعداد زنان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده شود باید با مقتضیات زنانه برنامه ریزی شود و نباید در این مسیر زنان و مانند مردان تصور  و تعریف کرد.

اصلانی افزود: شهید بزرگوار فاطمه نیک در نقش یک مادر چگونه زیبا رفتار می کند فرزندانی را تربیت می‌کند که به شهادت رسیدند .

وی خاطر نشان کرد: زنان باید نقش تربیتی موثری در خانواده داشته باشند و باید در مسیر آرمان های الهی قدم برداریم و آرمان های انقلاب اسلامی را با تمام وجود دنبال کنیم و به نتیجه برسانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز