خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

در سال اخیر هیچ گونه تجمع در حوزه کارگری و کارفرمایی نداشته ایم

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۰۰۴

استاندار البرز اقدامات 5 سال خدمت شاکرمی دادستان سابق عمومی و انقلاب مرکز استان البرز را مورد اشاره قرار داد و افزود: پیگیری های وی در حوزه های تولید، اشتغال و مباحث فرهنگی و اجتماعی، بستر امنیت و آرامش البرز را تقویت کرده است.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز که با حضور حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور برگزار شد، با بیان اینکه طی چند روز اخیر با زمزمه رفتن شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز موج هایی از تقدیر و تشکر بواسطه اقدامات مثبت وی در این سمت راه افتاد، افزود: تلاش های دادستان سابق البرز دستاوردهای ماندگاری را رقم زد.

وی ضمن خیرمقدم به دادستان کل کشور، ادامه داد: حجت الاسلام و المسلمین منتظری نیز بعنوان یک قاضی عادل و نام آشنای کشور، هر جا که صحبت از انصاف و عدالت به میان آمده، خوش درخشیده اند.

شهبازی با اشاره به اقدامات و برنامه ریزی های فاضلی رئیس کل دادگستری، گفت: وی همواره در نشست ها و برنامه های تخصصی بعنوان یک عضو موثر و پیگیر به مسائل استان رسیده است.

وی اقدامات 5 سال خدمت شاکرمی دادستان سابق عمومی و انقلاب مرکز استان البرز را مورد اشاره قرار داد و افزود: پیگیری های وی در حوزه های تولید، اشتغال و مباحث فرهنگی و اجتماعی، بستر امنیت و آرامش البرز را تقویت کرده است.

استاندار البرز با اشاره به حضور مددی بعنوان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، اضافه کرد: دادستان جدید نیز با کوله باری از تجارب در بخش های مختلف و به طور قطع در این حوزه بسیار مسلط ظاهر خواهد شد.

شهبازی افزود: اکنون به مدد با هم بودن ها و اتحاد بین مسئولان 3 قوه مجریه، مقننه و قضائیه در استان، طبق فرامین مقام معظم رهبری گره گشای تولید بودیم و علاوه بر اینکه طی یک سال اخیر هیچ واحد تولیدی تعطیل نشده، 30 واحد نیز به مدار تولید بازگشته اند.

وی عنوان کرد: با توجه به تدابیر پیشگیرانه و نظارت های صورت گرفته در البرز، طی یک سال اخیر هیچ گونه تجمع در حوزه کارگری و کارفرمایی نداشته ایم.

استاندار البرز گفت: همدلی و هم افزایی بین مجموعه استان با حمایت های نماینده ولی فقیه در استان، سبب افزایش امنیت و آرامش شده است.

شهبازی افزود: از مجموعه فعالان قوه قضائیه در استان که برای سربلندی و امنیت البرز تلاش می کنند، قدردانی می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز