خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز:

در بسیاری از کالاهای اساسی کاهش قیمت داریم

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۹۴۲

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: روند قیمت‌ها را کنترل می‌کنیم، در بسیاری از کالاهای اساسی نیز ما روند کاهشی داریم.

به گزارش ایلنا، شاهمرادی گفت: یکی از مسائلی که در جلسه استانی مطرح و به عنوان نوعی چالش بررسی شد، کالاهای اساسی است که به استان آمده، توزیع شده ولی بین مباشرین تقاضایی برای خرید وجود ندارد؛ از جمله برنج هندی و پاکستانی، شکر و اقلام روغن.

وی افزود: امروز تصمیم گرفته شد که اگر در هفته آینده کاهش تقاضا داشته باشیم، این‌ اقلام را در نقاط خاص و پر مصرف توزیع کنیم .

 شاهمرادی در بخش دیگری با اشاره به تنظیم قیمت میوه بازار شب عید گفت: امسال هزار تن سیب و دو هزار تن پرتقال برای استان در نظر گرفته شده است. مباشر مورد نظر توسط سازمان سمت انتخاب شده و یک تیم کارشناسی شکل دادیم که تیم متشکل از دستگاه‌های اجرایی جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، دفتر هماهنگی امور اقتصادی و اصناف است که نظارت کامل داشته باشند.

وی به افزایش قیمت سرویس مدارس نیز اشاره کرد و گفت: اعلام شده که افزایش قیمت نباید داشته باشند و خانواده‌ها نباید اضافه هزینه بابت تغییر قیمت سوخت بپردازند، به خاطر تنظیم میزان سوخت و هماهنگی نهایی هم جلسه ویژه خواهیم داشت و بررسی می‌کنیم اگر سوخت اینها واقعا کافی نباشد حتماً پیگیری می‌کنیم آن را افزایش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز