خبرگزاری کار ایران

توسط محیط زیست استان قزوین صورت گرفت؛

اخطار به واحدهای آلاینده شهرک صنعتی خرمدشت

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۹۴۰

اداره کل حفاظت محیط زیست قزوین به ۶ واحد آلاینده در شهرک صنعتی خرمدشت تاکستان برای اصلاح وضعیت خود اخطار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: به دنبال انتشار گزارشی در فضای رسانه‌ای قزوین مبنی بر وجود واحدهای آلاینده در شهرک صنعتی خرمدشت تاکستان که موجب نارضایتی شهروندان شده بود، بازدید جامعی از کارخانجات شهرک صورت گرفت.

حسن عباس نژاد با بیان اینکه ۶ واحد در شهرک صنعتی خرمدشت مشکلات زیست محیطی دارند، گفت: ۲ واحد صنعتی دارای آلایندگی هوا و چهار واحد صنعتی دیگر نیز مشکلات پسماند دارند که به همه آنها اخطار لازم داده شده است.

وی همچنین توضیح داد: اگر واحدهای آلاینده در مدت معلوم نتوانند آلایندگی‌های موجود را مرتفع سازند، جز واحدهای صنعتی آلاینده به شمار خواهند رفت و پس از آن اقدامات قانونی در خصوص آنها انجام می‌شود.

عباس نژاد خاطرنشان کرد: برخورد با رفع آلایندگی واحدهای صنعتی از مهم‌ترین اقداماتی است که در دستور کار محیط زیست قرار دارد و باید مسؤولان دستگاه‌های اجرایی نسبت به آن حساسیت به خرج دهند.

شهرک صنعتی خرمدشت در شهرستان تاکستان و در فاصله ۶۰ کیلومتری با قزوین قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز