خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سمنان خبرداد:

دستگیری 2650 سوداگر مرگ در 9 ماهه سال جاری در سمنان

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۹۱۳

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۹ تن و ۷۸۰ کیلو انواع مواد مخدر طی ۹ ماهه سال جاری در استان خبر داد و گفت: در این راستا دو هزار و ۶۵۶ نفر دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا،  سرهنگ عبدالله حسنی با بیان اینکه طی ۹ ماهه سال جاری ۹ تن و ۷۸۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف‌شده است، ابراز داشت: از این میزان شش تن و ۴۳۷ کیلوگرم را ماده مخدر از نوع تریاک شامل می‌شود.

وی بابیان اینکه میزان کشفیات مواد مخدر استان سمنان طی ۹ ماهه سال‌جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸۲ درصد رشد را نشان می‌دهد، افزود: این میزان کشفیات برای ماده مخدر تریاک ۱۳۶ درصد به نسبت سال قبل رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی ۹ ماهه سال جاری دو هزار و ۶۵۶ نفر در ارتباط با جرایم مواد مخدر در استان دستگیر شدند، ابراز داشت: از این تعداد ۱۰۴ نفر قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر بودند که با هوشیاری نیروی انتظامی به دام افتادند.

حسنی بابیان اینکه طرح‌های مختلفی در راستای مبارزه با مواد مخدر طی بازه مذکور برای سطح استان سمنان صورت گرفته است، تصریح کرد: طی سال جاری یک هزار و ۴۶ طرح نظیر ارتقای امنیت اجتماعی، پاک‌سازی نقاط آلوده، کنترل محورهای مواصلاتی و پاک‌سازی اطراف محیط‌های آموزشی در سطح استان انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه ۷۰ درصد سرقت‌های خُرد استان سمنان توسط همین معتادان صورت می‌گیرد، افزود: این آمار نشان می‌دهد که اعتیاد به‌صورت مستقیم در بروز جرایم و ناهنجاری دیگر تأثیر دارد لذا برخورد قاطع با سوداگران مرگ در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز