خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار قزوین:

مخازن فرسوده آب روستایی قزوین در یک ماه تعویض می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۸۵۶

مخازن هوایی آب در روستاهای سطح استان قزوین که فرسوده و از مدار خارج شده‌اند باید ظرف مدت یک ماه جمع آوری و تعویض شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فرخزاد در نشست بررسی وضعیت آب شرب روستایی استان قزوین با اشاره به اینکه باید برای جابه جایی مخازن فرسوده هرچه سریع تر اقدامات لازم به عمل بیاید، گفت: ضرورت تحت پوشش درآمدن روستاها به آبفا باید به صورت کتبی به دهیاران اعلام شود.

معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار قزوین با اشاره به ضرورت توجه به بهداشت و سلامت آب مصرفی روستاها، اظهار کرد: لازم است که رو نوشت نامه به دهیاران به شبکه بهداشت نیز داده شود تا دانشگاه علوم پزشکی استان پیگیر این موضوع باشد.

فرخزاد تصریح کرد: اگر اعلام خطری از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در رابطه با آب روستاها انجام گیرد مسئله تحت پوشش قرار گرفتن آنها توسط شرکت آبفای روستای الزامی خواهد بود.

وی ادامه داد: در صورتی که دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اعلام کرد که هیچ گونه آلودگی وجود ندارد آنگاه مساله تحت پوشش قرار گرفتن این روستاها برعهده خود مردم روستا خواهد بود.

این مسئول در پایان بر استفاده از ظرفیت دهیاری‌ها برای ترمیم و اصلاح شبکه آب شرب تاکید کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز