خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین خبر داد:

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۸۲۰

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش در محل دائمی این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی اصغر حاجی محمدی مدیرعامل این شرکت اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از تاریخ 2 لغایت 6 دی ماه به مدت پنج روز  در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

حاجی محمدی گفت:  فرش اصیل دستباف ایرانی،هنری ارزشمند و یادگار نیاکان ما است که همچون نگینی بر فرهنگ کشور ما می درخشد و این خود دلیلی محکم بر پیشگامی ایرانیان در زمینه صنعت بافت فرش از گذشته های دیرباز است.هنری زیبا که به سبب کیفیت،اصالت و هویت در جهان بی نظیر است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین تصریح کرد: حمایت از تولیدکنندگان و ارتقاء سطح تولید و کیفیت این هنر-صنعت فاخر و نفیس می تواند گامی موثر در جهت ارتقاء و توسعه در بازارهای بزرگ جهانی باشد.

وی گفت: 49  تولید کننده، صادرکننده و فعال حوزه فرش دستباف از استان های آذربایجان شرقی، قم،همدان، فارس، اصفهان، زنجان، خراسان، گیلان، کرمان، یزد، چهارمحال و بختیاری، قزوین و تهران محصولات و تولیدات خود را در زمینه فرش‌های تمام ابریشم ، گبه، گلیم ،  فرش بیجار، قالی‌های روستایی و عشایری ، فرش بختیاری ،  ملزومات بافت فرش و ... عرضه خواهند کرد.

حاجی محمدی در پایان یادآور شد: در طی مدت برگزاری دوازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از ساعت ۱۵ الی ۲۱:۳۰  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما پذیرای بازدید هم استانی های عزیز خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز