خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه خبر داد ؛

مذاکره با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای اجرای قطعه همدان _ بیستون

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۸۱۲

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه پویایی بخش حمل‌و‌نقل، نماد زنده‌بودن اقتصاد یک کشور است ، گفت : اولین پروژه آزادراهی استان در قطعه سه راهی بیستون _ حمیل در دست اجراست و برای اجرای قطعه همدان _ بیستون نیز درحال مذاکره با سرمایه گذاران بخش خصوصی هستیم.

به گزارش ایلنا هوشنگ بازوند در آیین تجلیل و تکریم از فعالان حوزه حمل و نقل جاده‌ای، رانندگان و راهداران استان کرمانشاه که با حضور   سالاری معاون عمرانی استاندار،  مطاعی معاونت راهداری کشور،  کهریزی مدیرکل دفتر فنی  بهرام نژاد مدیرکل حوزه استاندار و خسروی مدیرکل روابط عمومی استانداری برگزار شد؛ اظهار داشت: حوزه حمل و نقل و جابجایی کالا نماد زنده بودن و پایداری اقتصاد کشور است.

وی تاکید کرد: این بخش در واقع شاهرگ حیاتی اقتصاد کشور محسوب می شود و وجود هرگونه مشکل و آسیب در این بخش، زیان‌های بسیاری را متوجه کشور می‌کند.

وی ادامه داد: رانندگان بخش حمل و نقل به شکل شبانه روزی و با نهایت امانت داری و با پایبندی به مرام جوانمردی، در حال خدمات رسانی و جابجایی کالا و مسافر هستند و علاوه بر این‌ها، همچون یک امدادگر به در راه ماندگان  کمک می‌کنند و به راستی فرشتگان همیشه بیدار جاده‌ها هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: کرمانشاه با توجه به موقعیت جغرافیایی و منطقه آن، پتانسل‌ تبدیل شدن به هاب منطقه ای را داراست ولی برای دستیابی به این مهم نیازمند وصل شدن به شبکه آزادراهی کشور و توسعه دیگر بخش های مبادلاتی هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه استان کرمانشاه در رقابت با با ۵ استان توانست مجوز ایجاد دهکده لجستیک را دریافت کند و کسب این جایگاه کمک بزرگی به ایجاد یک مرکزیت باری و مبادلاتی در غرب کشور می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز