خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه ای جدید اعلام شد؛

تصمیم دوباره مسئولان قزوین و تعطیلی مدارس آبیک

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۱۱۴

در پی تداوم آلودگی هوا، مدارس شهرستان آبیک در تمام مقاطع تحصیلی روز شنبه ۳۰ آذر تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، با صدور دومین اطلاعیه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین به علت وضعیت پایداری آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده های جوی و تصمیم کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان روز شنبه ۳۰ آذر ماه تمام مدارس شهرستان آبیک تعطیل اعلام شد.

پیرو این اطلاعیه که با تصمیم جمعی مسئولان استان قزوین صورت گرفته، تمام مدارس شهرستان آبیک در تمامی مراکز پیش دبستانی، مهدکودک ها و مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل خواهد بود.

بنابراین گزارش، ساعاتی پیش از سوی روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اعلام شده بود که زنگ ورزش مدارس شهرستان آبیک به وضعیت آلودگی هوا، تعطیل است و زنگ تفریح هم در کلاس های درس برگزار می‌شود که ظاهرا نظر مسئولان استان به دلیل وضعیت شدید آلودگی هوا در شهرستان آبیک در آخرین لحظات شامگاه تغییر کرد.

به گزارش ایلنا، شهر آبیک در ۵۵ کیلومتری استان قزوین واقع شده و در محاصره انواع آلاینده ها از جمله نیروگاه شهید رجایی، کارخانه سیمان، ریزگردهای جنوب و واحدهای معدنی متعدد و گاوداری‌های صنعتی داخل شهرستان و شهرستان همجوار قرار دارد و آلودگی هوا هم به عنوان میهمان ناخوانده، حال و روز مردم این شهر را وخیم کرده است.

مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین در رسانه ملی بیان کرده با توجه به تداوم آلودگی هوا در شهرستان آبیک و طبق تصمیم کارگروه استانی، تمام مراکز پیش دبستانی، مهدکودک‌ها و تمام مقاطع تحصیلی این شهرستان تعطیل اعلام شده اما در سایر مناطق استان، مدارس دایر است.

حال باید دید آلودگی هوا در شهرستان آبیک چند روز ادامه خواهد داشت و مردم چه زمانی از این شرایط آب و هوایی رهایی می یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز