خبرگزاری کار ایران

بدنبال تداوم آلودگی هوا صورت گرفت؛

تعطیلی برخی مقاطع تحصیلی در اصفهان و شهرستانها

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۰۸۰

کارگروه اضطرار آلودگی هوای مدیریت بحران اصفهان اعلام کرد؛ با توجه به استمرار شرایط آلودگی هوا ، برخی مقاطع تحصیلی اصفهان و تعدادی از شهرستانها فردا شنبه تعطیل است .

به گزارش ایلنا، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در جلسه امشب کارگروه شرایط اضطرار الودگی هوا گفت: دوره های ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک مناطق ششگانه آموزش و پرورش اصفهان، زرین شهر، باغبهادران، فولادشهر ، فلاورجان، پیربکران، مبارکه، شاهین شهر، برخوار، خمینی شهر، نجف آباد و کاشان فردا شنبه تعطیل است .

شیشه فروش با بیان اینکه توزیع مستمر سوخت یورو 4 تا پایان هفته گفت: نیروگاه های تولید برق و صنایع هم با گاز فعالیت می‌کنند .

وی افزود: اعمال قانون برای خودروهای فاقد معاینه فنی و تشدید نظارت بر طرح زوج و فرد، اجرای طرح ترافیکی در مناطقی که آلودگی هوای بیشتری دارد و اطلاع رسانی از رسانه، رفع نقص موتورخانه های دستگاه های اجرایی ، تقویت حمل و نقل استاندارد شهری و دستگاه های دولتی و غیردولتی، جلوگیری از سوزاندن خار و خاشاک و توقف فعالیت 360 کوره آجر پزی در این هفته از جمله اقدامات دستگاه های مختلف در هفته پیش رو است.

منصور شیشه فروش گفت: همه دستگاه های اداری سفرهای غیرضروری و جلسات برون اداری خود را لغو کرده و کارمندان هم از سرویس های اداری استفاده کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به اینکه بررسی های هواشناسی نشان میدهد میزان غلظت آلاینده ها از فردا بالا میرود و اوج آلایندگی در روز یکشنبه است افزود: بنا به گزارش اداره کل هواشناسی استان فردا و پس فردا میزان پایداری هوا بیشتر است که باعث انباشت آلاینده ها می شود.

وی افزود: بنابر اعلام پلیس راهوراستان از فردا شنبه تمام دوربین های ترافیکی سطح شهر برای خودرو های فاقد معاینه فنی جریمه صادر می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز