خبرگزاری کار ایران

پلیس تاکستان خبر داد:

کشف 5 تن چوب قاچاق در شهرستان تاکستان/ ۱۰ کیلو مواد مخدر در تاکستان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۸۷۰

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از کشف پنج تن چوب قاچاق در شهرستان تاکستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ کوروش عزیزی با اعلام این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی پاسگاه یحیی آباد حین گشت زنی در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی به یک خودرو کامیون حامل چوب مشکوک شدند.

وی افزود: در بازرسی مأموران از این خودرو مقدار ۵ تن چوب قاچاق از نوع گردو و زبان گنجشک و نارون کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی چوب‌های کشف شده را ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این پرونده یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی تاکستان در ادامه از کشف ۱۰ کیلو مواد مخدر خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان تاکستان در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت فردی در زمینه توزیع مواد مخدر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات پلیس مشخص شد این سوداگر مرگ قصد انتقال مواد مخدر با یک دستگاه وانت نیسان از دانسفهان به تاکستان را دارد.

سرهنگ عزیزی در ادامه گفت: با هماهنگی بعمل آمده و استقرار در محورهای مواصلاتی شهرستان، مأموران توانستند خودرو مورد نظر را در ورودی اسفرورین شناسایی و متوقف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر و توقیف خودرو در این پرونده بیان داشت: مأموران در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی تاکستان در پایان خاطرنشان کرد: مسئولیت شهروندان در مبارزه با موادمخدر و ارائه اطلاعات و اخبار در خصوص این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می‌تواند گام مؤثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز